افشاگری جنجالی حسینی، سرمربی آلومینیوم علیه کدام مربی بود؟ | واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
افشاگری مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره سرمربی لیگ برتری که با بازیکن او در زمین چمن و بین دو نیمه مسابقه برای قرارداد فصل بعد مذاکره کرده بود، سروصدای زیادی در محافل فوتبالی به راه انداخته است.

فرهیختگان: افشاگری مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره سرمربی لیگ برتری که با بازیکن او در زمین چمن و بین دو نیمه مسابقه برای قرارداد فصل بعد مذاکره کرده بود، سروصدای زیادی در محافل فوتبالی به راه انداخته است.

 

اما منظور او کدام مربی لیگ برتری است؟ رسیدن به جواب این سوال با بررسی آرشیو اخبار منتشر شده در رسانه‌ها کار سختی نیست.

 

سرمربی آلومینیوم امروز این افشاگری را علیه ژوره مورایس انجام داده است. ماجرا از این قرار است که فصل قبل در حاشیه بازی سپاهان و پیکان، در بین دو نیمه این مربی پرتغالی غلامرضا ثابت ایمانی را صدا زد و در راه رختکن، برای انتقال رسمی به سپاهان به غلامرضا ثابت ایمانی در وسط مسابقه دو تیم پیشنهاد داد.

 

در همان موقع یکی از دستیاران مجتبی حسینی با دخالت مستقیم جلوی ادامه حرف زدن مورایس با ثابت ایمانی را گرفته بود و این بازیکن هم در مصاحبه رسمی گفته بود که از مورایس برای حضور در سپاهان پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

 

واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی

عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

 

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

 

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما بسیار اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

 

او ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم باید حمایت شود حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

 

 

واکنش مدیرعامل فولاد خوزستان به جریمه سنگین ویسی: او توهین نکرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.

 

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

 

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------