محسن کیایی: رابطه خوبی با سرمای روسی نداریم!



 محسن کیایی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

به گزارش برترینها؛  در روزهایی که به نظر می‌رسید بسیاری از پروژه‌‎های هنری تحت تاثیر وقایع اخیر متوقف شده و به قولی خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند، برخی اخبار حاکی از فیلمبرداری پروژه‌هایی‌ست که به شدت پر هزینه و سنگین هستند.

 

یکی مربوط به میرباقری و نام پروژه هم سلمان فارسی‌ست، میرباقری پیش از این سریال ساخته برای صداوسیما در قالب خودش هم موفق بوده، یکی اما متعلق به ابراهیم حاتمی‌کیا‌ست که او هم سابقه سریال‌سازی دارد و آن مورد آخر اما متعلق به کیایی است. او هم سابقه سریال‌سازی برای پلتفرم‌ها دارد.

 

گفته می شود یکی از پلتفرم‌های نمایشی سرشناس با همکاری کارگردان همیشگی‌اش مصطفی کیایی، ساخت یک پروژه بسیار گران‌قیمت را در دستور کار قرار داده، سریالی که چند رسانه از سرمایه‌گذار روس آن نوشته‌اند.

 

این سریال با نام «قصه‌های هزار و یک شب» قرار است اواخر بهمن کلید بخورد و تولید طولانی‌ مدتی دارد و دو ماه فیلمبرداری آن در ترکیه خواهد بود؛ از پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن کیایی، پدرام شریفی، محمد بحرانی و سوگل خلیق به عنوان بازیگران این سریال نام برده می‌شود.

 

پیش از این خبرگزاری مشرق برای اولین بار از سرمایه‌گذار روس این سریال خبر داده و نوشته بود: شنیده‌های دیگری حاکی از آن است که یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی از سریال «قصه‌های هزار و یک شب» حمایت می‌کند و زمینه مشارکت کشور روسیه را، این نهاد مهم فرهنگی فراهم آورده است. سازمان فرهنگ و ارتباطات یکی دیگر از مهمترین ارگان‌های دولتی تکمیل کننده پازل‌های بین‌المللی این سریال است.

 

 محسن کیایی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

محسن کیایی در واکنش به این اخبار در پستی نوشت:  

خیلی از دوستان در مورد پروژه «هزار و یک شب» سوال داشتن که اینجا توضیح میدم.  پیش تولید این پروژه از اوایل تابستان شروع شده بود ، با برخی بازیگران صحبت شدو با برخی عوامل قرار داد بسته شده بود ،  و قرار بود کار آبان ماه جلوی دوربین بره ولی به خاطر اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست کی راه بیوفته . اما در مورد اخبار جعلی  که من هم در بعضی رسانه ها خوندم و متعجب نشدم چون هدف آنها کاملا روشن است ، اکثرا با این رویه آشنایی کامل داریم که با گفتن یک دروغ بازی جدیدی رو شروع میکنن و میدونیم که از قدیم گفتن تفرقه انداز و …

 

به هر شکل لازمه تاکید کنم که در این روزهای سرد و سخت نه من و نه سایر همکاران این پروژه به تعویق افتاده ،رابطه خوبی با سرما اونهم از جنس روسی نداریم چه برسد به سرمایه گذار روس، خیالتان راحت …

 

در نهایت همچنان که متقاضی عدالت هستیم خواهشمندم در خصوص اتهام زدن با مستندات رسمی دست به قضاوت بزنیم .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------