آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

سندرز: ترامپ به قانون اساسی باور ندارد



اخبار,اخبار بین الملل,سندرز
برنی سندرز نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، روز شنبه تاکید کرد دونالد ترامپ قانون اساسی آمریکا را نمی فهمد و به آن باور ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان، "برنی سندرز" گفت: ترامپ، رئیس جمهوری است که به باور چیزی از قانون اساسی نمی فهمد و آن را باور ندارد. او به خوبی ثابت کرده است که قانون را درک نمی کند و تصور می کند که فراتر از قانون است.

 

نامزد حزب دموکرات با اشاره به حمله ترکیه به مناطق شمالی سوریه نیز گفت: تصمیم  ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، آن هم در آستانه حمله ترکیه به کُردهای سوریه، تصمیم بسیار نابخردانه ای بود و باید گفت این اقدام شرم آور است.

 

وی ادامه داد: ما نباید به افرادی که در کنار سربازان ما با تروریست ها جنگیدند، پشت کنیم.خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، آن هم با یک توئیت، اقدامی بد است. این روشی درست برای کارکرد سیاست خارجی نیست. اینگونه تصمیم های رئیس جمهور ترامپ، برای امریکایی ها مایه شرمساری است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------