آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

ترکیه: ۱۸ سرباز ارتش سوریه آزاد شدند



اخبار,اخبار بین الملل,ارتش ترکیه
وزارت دفاع ترکیه بامداد جمعه اعلام کرد ۱۸ سرباز ارتش سوریه که چهارشنبه در منطقه «رأس‌العین» بازداشت شده بودند آزاد شده‌اند.

به گزارش فارس، وزارت دفاع ترکیه بامداد جمعه از آزاد شدن ۱۸ سرباز ارتش سوریه که روز چهارشنبه به اسارت گرفته شده بودند خبر داد. 

 

وزارت دفاع ترکیه در این بیانیه مدعی شده ۱۸ سرباز ارتش سوریه که روز ۲۹ اکتبر (چهارشنبه، ۸ آبان) در منطقه «رأس‌العین» بازداشت شده بودند، در نتیجه هماهنگی با مقام‌های روسیه آزاد شده‌اند. 

 

منابع خبری چهارشنبه هفته جاری گزارش دادند شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه روز سه‌شنبه ۱۸ نفر از سربازان ارتش سوریه را در منطقه «راس‌العین» به اسارت گرفتند.

 

وزارت دفاع ترکیه در این خصوص اعلام کرد، ۱۸ نظامی که به احتمال قوی از نیروهای ارتش سوریه هستند، در منطقه «راس‌العین» واقع در شمال سوریه «بازداشت شده‌اند.»

 

وزارتخانه یاد شده افزود: «این ۱۸ نفر که ادعا می‌کنند از سربازان ارتش سوریه هستند،‌ در عملیات شناسایی و امنیتی در جنوب شرقی راس‌العین دستگیر شدند».

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------