آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

زلنسکی: سفر به مسکو برای مذاکره منتفی است/ ۷ کشته و ۳۰ زخمی در آتش سوزی مرکز تحقیقات نظامی روسیه



زلنسکی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین سفر به مسکو برای مذاکرات مستقیم با مقام های روسیه به منظور پایان دادن به جنگ در کشورش را منتفی دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی گفت: به نام کشورم، برای بازدید از هر مکانی در این سیاره آماده ام، اما مطمئنا این مساله اکنون نخواهد بود و قطعا آنجا مسکو نخواهد بود. این امر غیرممکن است.

 

وی افزود: با این همه، تحت شرایط متفاوت و با وجود حاکمان متفاوتی در مسکو، هر چیزی امکان پذیر است.

 

این سخنان در حالی منتشر شد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در بزرگترین نبرد اوکراین ادعای پیروزی کرده است.

 

زلنسکی گفت که رهبری سیاسی روسیه با حمله به اوکراین مرتکب اشتباه فاجعه باری شد و پای مردم روسیه را به میان کشید. از این پس، بسیاری از کشورها دیگر نگران این مساله نیستند که آیا یک روسی خوب است یا بد. با همه روس ها به نحو بدی رفتار خواهد شد. در نهایت، این به من مربوط نیست، اما باید مردم روسیه را بترساند.

 

***

 

۷ کشته و ۳۰ زخمی در آتش سوزی مرکز تحقیقات نظامی روسیه

در حادثه آتش سوزی مرکز نظامی تحقیقاتی کشور روسیه ۷ نفر جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی از پرسنل زخمی شدند که حال چند نفر وخیم گزارش شده است.

 

به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، مرکز اورژانس روسیه روز پنجشنبه از وقوع یک آتش سوزی در مرکز تحقیقاتی نیروهای هوافضای این کشور خبر داد که گفته می‌شود ۷ نفر کشته و بیش از ۳۰ نفر در اثر آن زخمی شدند.

 

بر اساس این گزارش حادثه آتش سوزی مرکز نظامی روسیه در شهر توور در غرب این کشور در مساحتی به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع روی داد. مسئولان اورژانس می‌گویند زخمی‌ها به بیمارستان ها منتقل شده‌اند.

 

مرکز اورژانس روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سرنوشت یک نفر از پرسنل این مرکز هنوز مشخص نیست ولی گزارش‌ها حاکی از مرگ اوست.

 

به گفته اورژانس، هفت نفر با سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

 

بر اساس اطلاعات اولیه، نقص در سیم کشی برق باعث آتش سوزی شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------