آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

ترامپ: مردم می‌خواهند نامزد انتخابات شوم



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ اعلام کرد که تصمیمش را درباره نامزد شدن یا نشدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گرفته، اما نمی‌داند که آن را قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر اعلام کند یا بعد از آن.

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت روزنامه هیل، دونالد ترامپ گفت: در ذهن خودم تصمیمم را گرفته‌ام و دیگر هیچ عاملی نمی‌تواند آن را تغییر دهد. اما اینکه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای اعلام کنم یا بعد از آن، این تصمیم بزرگ من خواهد بود.

 

ترامپ گفت که اعلام کردن تصمیم خود پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای می‌تواند مزیت‌هایی داشته و دیگر کاندیداهای احتمالی را از آغاز کارزارهای انتخاباتی خود منصرف کند.

 

او گفت: اگر من نامزد شوم، بسیاری از گزینه‌های دیگر حتی در انتخابات شرکت نخواهند کرد، چون اگر به نظرسنجی‌ها نگاه کنید می‌بینید که آرای آن‌ها حتی به حد نصاب هم نمی‌رسد... مردم می‌خواهند من نامزد شوم.

 

ترامپ همچنین گفت که نگران دیگر گزینه‌های حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ نبوده و به عنوان مثال، ران دسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا را رقیبی جدی برای خود نمی‌داند. دسانتیس در نظرسنجی‌ها به عنوان برجسته‌ترین نامزد حزب جمهوری‌خواه ظاهر شده، البته اگر ترامپ نامزد نشود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------