واکنش کاسترو به حذف النصر از آسیا/ کری کرسپو برای عربستانی‌ها بعد از حذف یاران رونالدو



کاسترو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرتغالی النصر باوجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش ایسنا، النصر در دیدار برگشت برابر العین توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست پیدا کند اما شکست یک بر صفر در بازی رفت باعث شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت نماینده امارات توانست راهی دور بعد شود.

 

به نوشته سعودی اسپورت، کاسترو سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری بعد از بازی گفت: می توانستیم راهی دور بعد شویم. لحظات سختی را تجربه کردیم. باید به بازیکنان به خاطر نمایش خوبی که در این بازی داشتند تبریک بگویم. ما توانستیم شکست دیدار رفت را جبران کنیم و پیروز بازی شویم اما در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

 

او ادامه داد: 30 فرصت گلزنی روی دروازه حریف خلق کردیم. بازی کاملا هجومی را به نمایش گذاشیم. العین از نخستین ضد حمله خود دروازه ما را باز کرد. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به نظرم عدالت اجرا نشد. النصر اشتباه فردی زیادی داشت. به نظرم شما هم با من هم عقیده هستید که ناکامی ما در بازی امشب به خاطر اشتباهات فردی بود و نه تاکتیکی . ما مصدومان زیادی داشتیم و در کنار آن چند بازیکن تیم هم به خاطر محرومیت نتوانستند بازی کنند. نواف و سلطان الغنام به همراه لاپورت نبودند و طبیعی است که در خط دفاعی انسجام لازم را نداشته باشیم.

 

کاسترو در پایان گفت: ما ضربات پنالتی را تمرین کردیم و خود این بازیکنان خواستار زدن پنالتی شدند. بدشانس بودیم و توپ های ما به گل تبدیل نشد. من اینجا هستم تا به النصر کمک کنم. من از خودم و عملکرد بازیکنان راضی هستم. در طول 27 سال دوران مربیگری ام اخراج نشده ام و تیم  هایم را در نصف راه ترک نکرده ام زیرا کسی که با من کار می کند به خوبی می داند که برای موفقیت تیم سخت کار می کنم و از چیزی نمی ترسم.

 

هواداران النصر به شدت از حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت و عصبانی هستند و خواستار اخراج سرمربی پرتغالی شده اند. بعید است که با این شرایط مسئولان باشگاه النصر حاضر به ادامه همکاری با کاسترو باشند. از مورینیو به عنوان جدی ترین گزینه برای جایگزینی او یاد می شود.

 

کری کرسپو برای عربستانی‌ها بعد از حذف النصر

هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی العین، از عملکرد شاگردانش در این بازی بسیار راضی است. به نوشته الریاضیه او در پایان بازی گفت: بازی زیبایی را برابر یک تیم خوب و با کیفیت به نمایش گذاشتیم. به نظرم عالی بازی کردیم و با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی دور بعد شویم. به بازیکنان به خاطر این نمایش خوب و سطح بالا تبریک می گویم. به نظرم العین در هر دو بازی رفت و برگشت تیم برتر و بهتر میدان بود.

 

کرسپو درباره رویارویی احتمالی با الهلال در بازی نیمه نهایی گفت: ما ترسی از هیچ تیمی نداریم و آماده ایم که با الهلال یا الاتحاد روبه‌رو شویم.

 

الهلال در دیگر دیدار دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه‌شنبه‌شب) به مصاف الاتحاد می‌رود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که الهلال در بازی رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده و شانس بالایی برای صعود دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------