آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

واکنش سعید آذری به مدیرعاملی سپاهان: محدودیتی برای کار در فوتبال ایران ندارم



سعید آذری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل سابق فولاد و ذوب‌آهن نسبت به شایعات مطرح شده درباره خودش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، یکی از شایعات حول صندلی مدیریتی باشگاه سپاهان اصفهان علاقه برخی مسئولان کارخانه به حضور سعید آذری در این باشگاه است. در این خصوص اما شایعاتی به راه افتاده که آذری به دلیل برخی محدودیت‌ها نمی‌تواند در فوتبال ایران کار کند.

 

آذری که خارج از کشور بسر می‌برد، ساعتی قبل نسبت به شایعه ممنوعیت فعالیتش در فوتبال ایران واکنش نشان داد. او در ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، گفت: «عرض سلام و ادب خدمت هواداران فوتبال به خصوص سپاهانی‌ها ، مردم خوب اصفهان و همچنین ذوب‌آهنی‌های عزیز دارم. از شما بابت لطف‌تان تشکر می‌کنم. پیام‌های پر از مهر و محبت تان را گرفتم.»

 

او ادامه داد: «شایعه‌ای را اخیرا دیدم در فضای مجازی دست به دست می‌شود. بنده هرگز محدودیتی برای کار کردن ندارم؛ نه تنها در سپاهان که در هیچ باشگاهی محدودیت کار ندارم. استعلام‌های لازم قبلا در یک باشگاه دیگر برایم گرفته شده بود و حضورم را در هر باشگاهی که بخواهم کار کنم، صحه‌گذاری کردند.»

 

آذری در پایان افزود: «از شما خواهش می‌کنم به شایعات گوش ندهید و اگر قسمت باشد و خدا بخواهد به فوتبال برمی‌گردم. تنها چیزی که صحبت کردم این است که اولویتم فعلا خانواده‌ام است. به زودی مشکلات پزشکی خانمم هم حل می‌شود و روزی که موعدش باشد در کنارتان خواهم بود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------