بازيگراني كه با آنجلينا جولي هم درد هستند + تصاوير



بازيگراني كه با آنجلينا جولي هم درد هستند + تصاوير

به غير از «آنجلينا جولي» زنان معروف و سرشناس ديگري هم وجود دارند كه به منظور اجتناب از ابتلا به بيماري سرطان مجبور اعمال جراحي پيشگيرانه شدند.

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

پس از آن كه «آنجلينا جولي» بازيگر مطرح هاليوودي مجبور به انجام عمل ماستكتومي براي پيشگيري از بيماري سرطان شد بسياري از انجمن ها و مراكز حمايت از زنان در سراسر جهان شهامت وي را مورد تقدير قرار دادند و از اينكه يك چهره مشهور به اطلاع رساني در مورد حفظ سلامت زنان پرداخته اظهار رضايت كردند.  
اما به غير از «آنجلينا جولي» زنان معروف و سرشناس ديگري هم وجود دارند كه به منظور اجتناب از ابتلا به بيماري سرطان مجبور به تخليه كامل هر دو سينه خود شدند.  
شارون اوزبورن : اين بازيگر پا به سن گذاشته هم متوجه شد حامل ژن سرطان است به همين دليل ترجيح داد تا قبل از گرفتار شدن به اين بيماري پر ريسك اقدامي در جهت پيشگيري انجام دهد. اوزبورن در سال 2012 مورد عمل جراحي قرار گرفت.

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

كتي بيتس : برنده جايزه پرافتخار اسكار پس از تحمل چند سال بيماري سرطان ناچار شد براي نجات جان خود در سال 2012 تن به عمل ماستكتومي دهد.  

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

جيوليانا رانسيس :‌ پس از آن كه درمان لامپكتومي بر روي اين بازيگر جوان جواب نداد وي نيز در سال 2011 اقدام به عمل جراحي برداشتن سينه ها كرد. 

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

واندا سايكس : زمانيكه به سايكس اطلاع دادند به بيماري سرطان مبتلا است بدون هيچ اتلاف وقتي در سال 2011 خود را به تيغ جراحان سپرد.  

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

كريستيانا آپلگيت : وي در سن 36 سالگي به سرطان سينه مبتلا شد و در سال 2008 براي درمان مجبور به عمل جراحي شد. 

آنجلينا جولي,عمل ماستكتومي

منبع: نور نيوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------