آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

گلایه یک بازیگر: بعد از 40سال بازیگری،کسی نامم را نمیداند!



اخبار,اخبار فرهنگی,منوچهر علیپور

یک بازیگر با اشاره به حضور خود در تئاتر و تلویزیون بیان کرد که حدود 40 سال است که بازیگرم اما بدشانس بوده ام و بسیاری از کارگردانان و حتی کسانی که با آنها همکاری داشته ام نام خانوادگی مرا نمی دانند.

 منوچهر علیپور با اشاره به فعالیت های خود در حوزه تصویر و تئاتر بیان کرد: چندی پیش مشغول تمرین دو تئاتر بودم و امسال هم چند کار در تلویزیون داشتم.
وی ادامه داد: هم اکنون در سریال «همه چیز آنجاست» نقش مدیر امور مالی شرکت فانی را بازی می کنم و پیش از آن هم در «انقلاب زیبا» حضور داشتم. همچنین در چند اپیزود از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی داشتم و به طور کلی حدود 40 سال است که در زمینه تئاتر و تلویزیون فعالیت دارم.


بسیاری مرا به نام نمی شناسند و تنها به چهره به یاد دارند
بازیگر سریال «انقلاب زیبا» با بیان اینکه با این همه فعالیت هنری احساس می کند به حق خود در این حوزه نرسیده است، گفت: متاسفانه بسیاری مرا به نام نمی شناسند و تنها به چهره به یاد دارند و دلیلش هم این است که برای من تبلیغات نشده است.
وی اضافه کرد: من نقش های خوبی بازی کردم و حتی زمانی هم نامزد بازیگری جشنواره تئاتر فجر شدم بنابراین فکر می کنم بدشانسی من و همچنین روابط عمومی ضعیفم در این مساله دخیل بوده است چون عادت ندارم به دفاتر سینمایی و هنری بروم و بخواهم که در کاری حضور پیدا کنم.


از سال 60 وارد تله تئاتر شدم
علیپور به حضور خود در اولین تله تئاترهای تلویزیون اشاره کرد و گفت: زمانیکه به محافل عمومی می روم معمولا نیمی از مردم مرا می شناسند و اظهار لطف می کنند که البته همان ها هم ابتدا نام مرا می پرسند و این به خاطر تبلیغاتی است که در مطبوعات برایم اتفاق نیفتاده است. درحالیکه من از سال 47 وارد حوزه تئاتر شدم و از سال 59 یا 60 در تلویزیون بودم. در آن زمان که هنوز کمتر کسی کار می کرد ما دایم در شبکه 2 تله تئاتر داشتیم.


وی در پایان با اشاره به اینکه گاهی دوستانش هم او را با نام نمی شناسند، بیان کرد: من سال 56 نمایشی را با داریوش فرهنگ کار می کردم و با هم نوعی دوستی داشتیم. زمانیکه او می خواست سریال «همه خانواده من» را در سال 90 کار  کند شخصی مرا به او معرفی  کرده بود و او مرا نمی شناخت و زمانیکه با هم رو در رو شدیم بیان کرد که سال هاست دوست هستیم؛ به این ترتیب اکثرا مرا باید در اینترنت ببینند تا بشناسند و فکر می کنم همین مساله هم در انتخاب من به عنوان بازیگر در فیلم و سریال ها موثر بوده است.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------