رادان: چاوشی استقبالی از ورودم به دنیای موسیقی نکرد / ترانه‌ مشترک‌ام با مهناز افشار را حذف کردیم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهرام رادان: محسن چاوشی از ورودم به دنیای موسیقی استقبالی نکرد

هنگام اجرای کنسرت است که مردم خواهند دید بهرام رادان چه تدارک و تفکراتی برای اجرای یک نمایش موزیکال حرفه ای درنظر گرفته است.

به گزارش شبکه ایران،‌ بهرام رادان که در آینده نزدیک اولین آلبوم موسیقی‌اش با عنوان « روی دیگر» روانه بازار موسقی خواهد شد در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از اجرای کنسرت پس از انتشار این آلبوم خبر داده است. وی همچنین در خصوص شایعه همکاری‌اش با مهناز افشار در آلبوم موسیقی « روی دیگر» گفته است: ترانه مشترکی با مهناز افشار اجرا کردیم که بعد از نهایی شدنش رضایت مان را از نظر کیفی جلب نکرد، بنابراین با موافقت ایشان آن را از فهرست ترانه ها حذف کردیم. بخش‌هایی از این مصاحبه را به نقل از تماشا در ادامه می‌خوانید:

 

با موافقت مهناز افشار ترانه مشترکمان را حذف کردیم

تصمیم بر این شد آلبوم موسیقی ای شامل 10 ترانه ایرانی و 3 ترانه انگلیسی جمع آوری کنیم. البته در این راه مسائلی نیز به وجود آمد؛ مثلا اینکه ترانه مشترکی با «مهناز افشار» اجرا کردیم که بعد از نهایی شدنش رضایت مان را از نظر کیفی جلب نکرد، بنابراین با موافقت ایشان آن را از فهرست ترانه ها حذف کردیم و رسیدیم به آلبوم امروز که متشکل از 9 ترانه فارسی و 3 ترانه انگلیسی است.

 

آمادگی کنسرت گذاشتنم بیشتر از انتشار آلبومم بود

شاید 10 برابر این چیزی که به آلبومم فکر کرده ام، به کنسرت بعد از آن فکر کرده باشم! همیشه آمادگی کنسرت گذاشتنم بیشتر از انتشار آلبومم بوده است. اگر امکانش وجود داشت، می گفتم اول کنسرت می گذارم بعد آلبومم را عرضه می کنم! چون تخصص اصلی من روی صحنه است.

 

بهرام رادان چه تدارکی برای اجرای یک نمایش موزیکال درنظر گرفته

هنگام اجرای کنسرت است که مردم (آنهایی که به کنسرت من می آیند)، خواهند دید «بهرام رادان» چه تدارک و تفکراتی برای اجرای یک نمایش موزیکال حرفه ای درنظر گرفته. از اول هم قرار نبود آوازه خوانی باشم که آواز می خواند، هدفم تجربه بازی در یک نقش جدید، آن هم در قالب یک خواننده بوده است.

 

«علی سنتوری» باعث شد قدم هایم را با اطمینان بیشتری بردارم

زمانی که داشتم نقش «علی سنتوری» را بازی می کردم، خیلی ها آمدند گفتند نمی ترسی از اینکه داری نقشی را بازی می کنی که شاید قبل از تو خیلی از بازیگرها در فیلم های دیگر تجربه اش کرده اند؟ مثلا فلان بازیگر در فلان فیلم خواند یا آن یکی گیتار زد و...! من هم می گفتم نه، نمی ترسم، چون بالاخره مردم با یکی از این همه نقش ارتباط برقرار می کنند و یکی از آنها مقبول واقع می شود؛ شاید یکی از دلایلی که باعث شد سر این آلبوم قدم هایم را با اطمینان بیشتری بردارم، به همان توفیق «علی سنتوری» برگردد، چون مردم آن شخصیت را دوست داشتند و وقتی میکروفن دستش می گرفت، با او ارتباط برقرار می کردند.

 

محسن چاوشی استقبالی نکرد

بعد از فیلم «سنتوری» از طریق یکی از دوستان به محسن چاوشی پیغام دادم که تصمیم دارم وارد وادی موسیقی شوم و نظرش را برای این نقش جویا شدم اما استقبالی از این موضوع نکرد. البته بعد از «سنتوری» دیگر خبری از محسن ندارم./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------