جنجالهای خواننده «همه چی آرومه» با عوامل فیلم «همه چی آرومه» ادامه دارد؛



جنجالهای خواننده «همه چی آرومه» با عوامل فیلم «همه چی آرومه» ادامه دارد؛

همه چی آرومه!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حمید طالب‌زاده با اعتراض به این‌که در فیلم «همه چی آرومه» از نام یکی از قطعات موسیقی او بدون دریافت هیچ اجازه‌ای استفاده شده، اعتراض کرد. او این روز‌ها مجوز فعالیت ندارد در حالی‌که اثر او در فیلم‌های دارای مجوز پخش استفاده می‌شود. این خواننده با اعلام این مطلب گفت: «همه چی آرومه» که چند سال گذشته توسط بنده اجرا شده بود، بار‌ها و بار‌ها در فیلم‌های متعدد استفاده شده، بدون اینکه اطلاعی به من بدهند.

او ادامه داد: بنده در تعجبم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان ممیزی این فیلم‌ها کجاست که وقتی می‌خواهند به فیلم‌ها مجوز دهند، صدای بنده را در نظر نمی‌گیرند، اگر من ممنوع الکار هستم صدای من روی این فیلم‌ها چه می‌کند؟!

طالب‌زاده اضافه کرد: اگر هم صدای بنده مشکلی ندارد چرا به من مجوز انتشار آلبوم نمی‌دهند.

او با اشاره به استفاده قطعه موسیقی او در فیلم «اخراجی‌ها» نیز گفت: آقای ده‌نمکی هم بدون اجازه صدای من را روی فیلم «اخراجی‌ها» گذاشت و پس از پیگیری‌هایم به صورت تلفنی از من معذرت‌خواهی کرد. طالب‌زاده اظهار تاسف کرد که هیچ مرجعی برای پیگیری این سوء‌استفاده‌ها ندارد.

 

پاسخ کارگردان «همه چی آرومه» به اعتراض خواننده

سرمایه‌گذار و کارگردان فیلم «همه چی آرومه» به اعتراض حمید طالب‌زاده درباره استفاده از ترانه‌اش در این فیلم پاسخ دادند. علی اسد‌زاده سرمایه‌گذار فیلم گفت: قطعا وزارت ارشاد این فیلم را دیده و متوجه شده ربطی به آهنگ بدون مجوز آقای طالب‌زاده ندارد و حتی بخش کوچکی هم از این ترانه در فیلم استفاده نشده است.

 

وی افزود: کاش حداقل آقای طالب‌زاده این فیلم را می‌دید و بعد درباره‌اش گفت‌وگو می‌کرد. باز تاکید می‌کنم در فیلم اثری از شعر، موسیقی و ترانه «همه چی آرومه» ایشان وجود ندارد.

اسدزاده ادامه داد: نام فیلم هم قطعا در اختیار ایشان نیست که بخواهند نسبت به آن واکنش نشان دهند و اگر ایشان دنبال مجوز گرفتن هستند بهتر است بهانه‌های دیگری برای مصاحبه کردن پیدا کنند.

 

همچنین مصطفی منصوریار کارگردان این فیلم هم گفت: دو سال صبوری کردم تا «همه چی آرومه» اکران شود ولی امروز آن قدر کاسه صبرم لبریز است که اگر کسی بخواهد بدون دیدن این فیلم راجع به آن نقدی کند، حتما پاسخش را خواهم داد.

وی ادامه داد: اگر می‌دانستم خواننده منتسب به ترانه‌ای که امروز نام نخستین فیلم سینمایی‌ام است، این قدر ناآگاهانه و صرفا برای آویزان‌شدن به جریان این فیلم برای دریافت مجوز فعالیتش، بدون دیدن حتی پلانی از فیلم، سخن می‌گوید هیچ‌گاه نام این فیلم را «همه چی آرومه» نمی‌گذاشتم. کاش ایشان فیلم را می‌دید تا متوجه باشد در فیلم از ترانه‌اش هیچ استفاده‌ای نشده است.

 

انتقاد دوباره حمید طالب‌زاده به فیلم «همه چی آرومه»

حمید طالب‌زاده با انتقاد به کارگردان و سرمایه‌گذار فیلم «همه چی آرومه» گفت: واژه آویزان در قاموس هنر و سینما نمی‌گنجد و شما هستید که از آهنگ من برای بالا بردن گیشه‌تان سوء استفاده کردید.

این خواننده با اشاره به این مطلب که هیچ‌گاه در انتقاد‌هایش از واژه‌های سخیف استفاده نکرده است در یادداشتی آورده است: «من از پدر و مادرم آموختم که مودبانه انتقاد کنم و هیچ‌گاه از واژه‌هایی چون آویزان استفاده نمی‌کنم و از الفاظی که این کارگردان درباره من استفاده کرده ناراحت هستم.

 

من هیچ‌گاه درباره فیلم ایشان صحبت نکردم و تنها عنوان کردم که از آهنگی که وزارت ارشاد به آن مجوز نمی‌دهد در فیلم‌ها و.... استفاده می‌شود و به این شکل مجوز می‌گیرد و نمی‌دانم چرا مسئولان ارشاد به من مجوز فعالیت نمی‌دهند در حالیکه در فیلم‌ها و سریال‌ها و... آهنگم پخش می‌شود.

 

این نخستین‌باری نیست که از این آهنگ و نام آن بدون اجازه من سواستفاده می‌شود. اولین بار این آهنگ بدون اجازه من در فیلم سینمایی «اخراجی‌های ۳» استفاده شده بود و من با کارگردان آن، آقای ده نمکی صحبت کردم و ایشان انصافا از بنده عذر خواهی کرده و من به ایشان گفتم که‌ای کاش قبل از آنکه ازاین آهنگ استفاده شود، کسب اجازه می‌کردند.

 

از این اتفاق که بگذریم به تازگی فیلمی با عنوان «همه چی آرومه» نیز اکران شده است. من اصلا در جریان این موضوع قرار نداشته‌ام و در واقع از نام آهنگ من سواستفاده شده است.»

طالب‌زاده در ادامهٔ این یادداشت با تایید اینکه فیلم اکران شده را تاکنون ندیده است، تاکید کرد که اعتراض قبلی او به استفاده از عنوان ترانه‌اش در این فیلم بوده است.

 

این خواننده همچنین در ادامه نوشته است: «مثال کار این آقایان همانند اینست که شخصی کارخانهٔ تولید آب میوه تاسیس کند و نام آن را کوکا کولا بگذارد و برای توجیه کار خود چنین جواب دهد که این یک اسم است و ربطی به آن کوکاکولا ندارد. من در جواب این کارگردان باید بگویم که آقای کارگردانی که از بنده توقع دارید اول فیلم را ببینم سپس قضاوت کنم، اول آنکه بهتر است بدانید من برای دیدن فیلم‌های این چنینی وقتی ندارم و حتی اگر بتوانم هم وقت نمی‌گذارم و دوم اینکه بنده حرفی در رابطه با اینکه شما از آهنگ بنده سواستفاده کرده‌اید نگفته‌ام.

 

من تنها گفته‌ام که در این فیلم از نام آهنگ من سواستفاده کرده‌اید. من می‌توانم به جرات بگویم که در ۱۰ سال گذشته هیچ آهنگی به اندازه این آهنگ مشهور نشده است و تمامی ایرانیان دنیا مرا با نام این آهنگ می‌شناسند. و شما که گفته‌اید حمید طالب‌زاده آویزان ما و فیلم ما شده است، خوب است یادتان نرود که این شما هستید که به نام آهنگ من متوسل و شده‌اید و از آن برای فروش فیلم و بالا بردن گیشه‌تان سواستفاده کرده‌اید.

برای ورود به هر مکانی باید نخست در بزنیم در حال حاضر که شما در نزده و بدون اجازه وارد شده‌اید حداقل بهتر است که حواستان به ادبیاتی که به کار می‌برید باشد.»

طالب‌زاده در پایان آورده است: «مردم به خوبی می‌توانند قضاوت کنند که چه کسی آویزان دیگری شده است ضمنا مجوز من را خدا داده است و مردم خوب و دوست داشتنی کشورم و شما بهتر است به فکر خودتان باشید.»/ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------