آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

« آن هاتاوی » نفرت‌انگیزترین ستاره هالیوود در سال 2013



« آن هاتاوی » نفرت‌انگیزترین ستاره هالیوود در سال 2013

« آن هاتاوی » بر خلاف ظاهر ارام و خندان، نمونه یک بازیگر فحاش و عصبی است.

سینما خبر؛ آن هاتاوی همه را دارد!!! ستاره سودآور فیلمهایی مانند "شوالیه تاریکی" "ریچل ازدواج کرده است" در مراسم اسکار در کنار نامزدش آدام شولمن و در لباس والنتینو ظاهر شد. او به عنوان میزبان مراسم اسکار سال 2011 اجرای خوبی نداشت اما جایزه بهترین بازیگرنقش مکمل زن را برای "بینوایان" در مراسم امسال بدست آورد. در حالی این جایزه به او اعطا شد که خیلی ها جدا از نحوه بازیگری او را ستاره‌ای نفرت انگیز می‌دانند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

برایان مویلان یکی از وبلاگ نویسان هالیوود با بررسی رفتار ، واکنشها و صفحه های اجتماعی آن هاتاوی، می گوید:" عموم طرفداران سینما هاتاوی را فردی آزاردهنده معرفی می کنند. او بر خلاف ظاهر ارام و خندان، نمونه یک بازیگر فحاش و عصبی است. اگر به حالتها و رفتار او در مراسم های مختلف فرهنگی توجه کنید، متوجه می شود که او درصدد تظاهر و پنهان کردن شخصیت واقعی اش است. به نظر می رسد او همیشه در حال نقش بازی کردن است."

مویلان در گفتگو با برخی از کارگردانانی  که با هاتاوی کار کرده اند، ادامه می دهد:" کارگردانان متعددی بر این امر تایید داشته اند. به عقیده آنها هاتاوی بازیگر خوبی است که کمی تحملش در برابر دستورهای بازیگری کارگردانان کم است ؛ شاید اگر بهتر گوش دهد بازیگر بهتری هم شود."

شبکه اینترنتی بازفید نیز با انتشار این سوال که چرا مردم از هاتاوی نفرت دارند به پاسخهای جالبی از رفتار زشت و توهین‌آمیز و همچنین چهره و لباسهای نامتناسب او رسیده اند. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پس از انتخاب هاتاوی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن اظهار داشتند، این انتخاب مناسب نیست. عده ای نیز ظاهر او را مورد انتقاد قرار داده اند و چهره و دندانهای اورا تایید نکرده اند. برخی نیز پیشنهاد کرده اند که او کمتر گریه کند چون زشت ترین مدل گریه را دارد. تعدادی هم گفته اند ، لباس عجیب او در مراسم اسکار او به بیمارانی که نقص عضو دارند ، شبیه کرده است./سینماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------