رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: سریال «ممنوعه» آسیب‌های اجتماعی را نقد می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال ممنوعه

محمد مهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در برنامه شهرفرنگ، در پاسخ به سوالی درباره حواشی سریال «ممنوعه» توضیح داد: «دوستانی که از روی علاقه و دغدغه محتوای فرهنگی را دنبال می کنند به اقتضاعات هر اثر نیز توجه کنند.»

 

او خاطر نشان شد: «موضوع مسائل و آسیب های اجتماعی مساله‌ای است که طی دو سال اخیر مسئولین به آن می پردازند. موضوع این سریال هم یکی از آسیب‌های اجتماعی است که جوان های ما را تهدید می کند، البته با نشان دادن یک امر غلط بنا نیست آن‌را اشاعه دهیم و پرداختن به یک آسیب اجتماعی در یک سریال الزاما به معنای اشاعه آن نیست، فقط طرح موضوع است. قصد سازندگان این است تا نشان دهند کسانیکه نسنجیده راه نادرستی را می روند چه عواقب شومی در انتظارشان است. این ها وظایف ما است که در تلویزیون و در شبکه نمایش خانگی به آن بپردازیم و این سریال هم جز این دسته است.»

 

حیدریان گفت: «در مورد سریال «ممنوعه» گزارش هایی را از معاون سازمان، مدیرکل سازمان و شورایی که بررسی کرده ،گرفتم. با توجه به حساسیت ها مقرر شد تولید تمام شود و بیش از ۱۰ قسمت آماده شود. توفیق تهیه کننده و کارگردان نتیجه گیری درست از این آسیب های طرح شده در قسمت های اول است که امیدوارم ادامه آن در روند درستی ساخته و عرضه شود.»

 

خانه سینما

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------