محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,محسن تنابنده

تنابنده بازیگر و کارگردان کشورمان، درباره وضعیت ساخت فیلمنامه ناتمام خشایار الوند توضیح داد.

محسن تنابنده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه سینمایی زنده یاد خشایار الوند به باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز بازنویسی نهایی فیلمنامه «زیرزمین» که اثری کمدی اجتماعی است، به طراحی من و قلم خشایار الوند باقی مانده است. این بازنویسی را حتماً به اتمام می رسانیم و با نام خشایار آن را می سازیم.

 

این کارگردان در خصوص تغییرات نسخه اکران عمومی «قسم» نسبت به نسخه جشنواره آن، اظهار کرد: هیچ تغییری در این فیلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فیلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

 

تنابنده درباره حضور «قسم» در جشنواره‌های بین المللی عنوان کرد: مانند تمام فیلم‌ها که می توانند به لحاظ فرم، محتوا و ... ابعاد فراکشوری داشته باشند و حرف جهانی بزنند، فیلم را به پخش‌کننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فیلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.

 

گفتنی است فیلم سینمایی «قسم» در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد. در فیلم سینمایی «قسم» مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت. در خلاصه داستان آن آمده است: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می گیرم، طلاقت میدم؛ جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو میکنم به جان نیاز.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------