آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

تاریخ انتشار فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» در شبکه نمایش خانگی مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده»، ساخته هومن سیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده»  جدیدترین ساخته‌ی هومن سیدی است. این فیلم ایرانی اولین‌بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی در این جشنواره چهار سیمرغ بلورین «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران»، «بهترین فیلم هنر و تجربه»، «بهترین فیلمنامه» و «بهترین صداگذاری» را دریافت کرد.

 

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده» در تاریخ سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این فیلم سینمایی در سال ۹۷ روی پرده رفت و یکی از فیلم‌های اجتماعیِ موفق گیشه بود.

 

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی با بازی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده،فرهاد اصلانی، نوید پورفرج و فریده حسینی جلوی دوربین رفته است. هومن سیدی پیش از این فیلم‌های «سیزده»، «آفریقا»، «خشم و هیاهو» و «اعترافات ذهن خطرناک من» را ساخته است. وی به تازگی ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی با نام «قورباغه» را آغاز کرده است.

 

نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» سابقه بازی در فیلم‌های «سیزده»، «لانتوری»، «خشم و هیاهو» و «عصبانی نیستم!» را دارد. این بازیگر اکنون فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را روی پرده دارد. فرهاد اصلانی دیگر بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» است. این بازیگر سابقه بازی در فیلم‌های «دختر»، «یه حبه قند» و «متری شیش و نیم» را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------