آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

واکنش کارگردان «متری شیش و نیم» به پخش نسخه قاچاق این فیلم



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم متری شیش و نیم
کارگردان «متری شیش و نیم» در واکنش پخش نسخه قاچاق این فیلم در ماهواره متنی اعتراضی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش صبا، در پی پخش نسخه قاچاق فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای؛ کارگردان این فیلم با انتشار پستی در اینستاگرام از این اتفاق گلایه کرد.

 

سعید روستایی نوشت: «حدود بیست سال از زمانی که نسخه‌ بی‌کیفیت فیلم‌ها داخل بسته‌بندی‌های بی‌قواره کنار خیابان‌ها به فروش می‌رسید، گذشته. در این بیست سال تکنولوژی چند برابر هزاره‌های سابق پیش رفته، سینما قلب ماهیت یافته، مجاز و واقعیت روی پرده‌ها غیرقابل تفکیک شده، اما ما هنوز پا در گِل رسیدن به حقوق اولیه‌ی خود هستیم.

 

«نسخه‌ بازبینی ارشاد» چطور به دست شبکه‌های ماهواره‌ای رسیده؟ رسم امانت چه شد؟ دلخور از این نیستم که در این تنگنای اقتصادی، کسانی بی‌مزد و منت به تماشای فیلم بنشینند و اوقات خود را خوش کنند. دلخوری این‌جاست که بی‌رسمی ممیزان و خیانت در امانت عادی شود.

 

به آنها که نسخه‌ غیرقانونی فیلم را دیده یا خواهند دید می‌گویم سرتان سلامت و به آنها که محصول خون‌دل خورده‌ ما را روانه‌ بازار کرده‌اند عرض می‌کنم روی‌تان سیاه، راه و رسم‌تان مرده و بی‌رهرو باد.»

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم متری شیش و نیم

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------