حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی



اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز
سلنا گومز، خواننده آمریکایی سکوت خود را شکست و درباره ترس خود درباره مسئله بحران مهاجران و پیامد‌های آن در آمریکا ابراز نگرانی کرد، او گفت که مسئله مهاجران یک مسئله انسانی است و روی زندگی افرادی که مهاجرت می‌کنند و سرنوشت خانواده‌های آنان نیز تأثیر می‌گذارد.

به گزارش تابناک باتو، سلنا گومز خواننده آمریکایی سکوت خود را شکست و درباره ترس خود درباره مسئله بحران مهاجران و پیامد‌های آن در آمریکا ابراز نگرانی کرد، او گفت که مسئله مهاجران یک مسئله انسانی است و روی زندگی افرادی که مهاجرت می‌کنند و سرنوشت خانواده‌های آنان نیز تأثیر می‌گذارد.

 

گومز با انتشار مقاله‌ای در مجله تایمز آمریکا درباره مهاجران ابراز نگرانی کرد. او به زندگی خود و ماجرای فداکاری‌های خانواده اش اشاره کرد که در سال ۱۹۷۰ میلادی از مکزیک به آمریکا سفر کردند. انگیزه سلنا گومز از صحبت کردن درباره مهاجران این است تا صدای کسانی بشود که صدایشان به کسی نمی‌رسد و از این افراد حمایت کند.

 

گومز همچنین به مشارکت در تولید سریال مستندی به نام «زندگی نامعتبر» اشاره کرد که درباره زندگی هشت خانواده مهاجر به ایالات متحده آمریکا از کشور‌های مختلف با پیشینه‌های متعدد است که در نهایت، همه آن‌ها با دستور نهایی خروج براساس سیاست‌های اخیر مهاجرتی ترامپ روبرو می‌شوند.

 

او در انتهای گزارش خود نوشت، از انتقاد‌هایی که ممکن است از سوی دیگران به دلیل حمایت از مهاجران غیرقانونی روبرو شود، نمی‌ترسد. اما نگران نحوه برخورد با مهاجران در آمریکا است به علاوه به عنوان یک مکزیکی-آمریکایی احساس مسئولیّت می‌کند و همین مسئله او را به سمت حمایت از کسانی که با این مسائل روبرو هستند سوق می‌دهد تا به این ترتیب منبعی الهام بخش برای کسانی باشد که او را تماشا می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------