شبکه نسیم با 6 برنامه به استقبال نوروز می رود



اخبار,اخبار فرهنگی,شبکه نسیم
شبکه نسیم در ایام نوروز 6 ویژه برنامه برای پخش در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به دورهمی، کودک شو، هوش برتر و ... اشاره کرد.

به گزارش فارس، شبکه نسیم در ایام نوروز برنامه های جذاب و مفرح دورهمی، کودک شو، هوش برتر، شکرستان، ویتامین خ و نسیم آوا را روانه آنتن کرده است.

 

دورهمی

برنامه ترکیبی دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن می رود و با با دعوت از میهمانان و چهره های مختلف هر شب از اول فروردین ماه ساعت 23 از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. بازپخش این برنامه در شبکه نسیم ساعت 6، 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

 

مسابقه هوش برتر

سری دهم مسابقه هوش برتر نیز به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی و با اجرای افشین زی نوری بر پایه بازی های شنیداری، دیداری، هوش و قدرت ذهنی افراد روی آنتن خواهد رفت و با به چالش کشیدن شرکت کنندگان لحظات جذابی را رقم می زند.

 

این برنامه هر شب از روز سه شنبه 27 اسفند ساعت 19 پخش شده و باز پخش آن در روز بعد ساعات 3، 8 و 13 خواهد بود.

 

ویتامین خ

برنامه ترکیبی«ویتامین  خ» به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین کرم یزدی تولید شده است که با مسائل اجتماعی شوخی می کند. این برنامه از آیتم های نوروزی جذاب مختلفی نظیر مسابقه خیابانی، ضرب المثل و کلیپ های طنز هر شب ساعت 20 به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن در ساعات 2:30، 9 و 14:30 روز بعد بازپخش خواهد داشت.

 

شکرستان

فصل سوم شکرستان به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی در  مرکز صبا تولید و هر شب ساعت 20:30 از  شنبه 24 اسفند ماه از شبکه نسیم روی آنتن می رود و باز پخش آن  در ساعات 02:15، 07:30 و 14:00 روز بعد است. در این فصل کاراکترهای اصلی همچون سری پیشین حضور خواهند داشت و چند کاراکتر فرعی در هر قسمت به جمع شکرستانی های اضافه خواهد شد.

 

کودک شو

فصل چهارم کودک شو با اجرای پژمان بازغی با حال و هوای عیدانه با آیتم های جدید،  هر شب از 1 فروردین ماه ساعت 21 پخش شده و در ساعات 1، 04:30، 09:30 و 15 روز بعد از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

 

انتخاب نیما

نمایش رادیویی «انتخاب نیما» به کارگردانی مهدی طهماسبی و قلم مهدی فراهانی است و داستان پسر جوانی به نام نیما است که می خواهد از طریق فضای مجازی شریکی برای زندگیش انتخاب کند.

 

بازیگرانی چون نورالدین جوادیان، مهرخ افضلی، شیرین سپهراد، میرطاهر مظلومی و قربان نجفی در آن ایفای نقش می کنند.

 

نسیم آوا

این برنامه با پخش موسیقی و تصاویر خوانندگان مطرح کشور در ایام نوروز لحظات زیبای شما را طراوت می بخشد .نسیم آوا با اجرای رضا محبی از 29 اسفند تا پایان نوروز هر شب ساعت 00:30بامداد پخش شده و باز پخش آن در ساعت 14:15 و 18:30 است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------