اولین عکس «گشت ارشاد ۳» منتشر شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم گشت ارشاد 3
فیلمبرداری فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه کنندگی و‌ کارگردانی سعید سهیلی در تهران ادامه دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی در تهران ادامه دارد و  نخستین تصاویر از پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به عنوان بازیگران اصلی فیلم منتشر شده است.

 

این فیلم چند بازیگر چهره دیگر دارد که طی روزهای آینده معرفی شده و جلوی دوربین می روند.

 

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شد و هردو فیلم در گیشه با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و پیش بینی می شود این اتفاق در سری سوم فیلم هم تکرار شود.

 

در خلاصه داستان  فیلم «گشت ارشاد ۳» آمده است: حسن و عطا پس از سال ها حضور در خارج به ایران برمی گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می کند رفته او را بدزدند اما پس از مدتی با او دوست می شوند و زمین دار بزرگ تصمیم می گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می دهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------