آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پوستر «بی‌حسی موضعی» منتشر شد/ بازگشت مهناز افشار با هفت نقش متفاوت در فیلم گیلدا



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم بی‌حسی موضعی
پوستر فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام منتشر شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت منتشر شد. ماهان خوشی طراح این پوستر است.

 

این فیلم از فردا ۱۹ شهریورماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود. «بی‌حسی موضعی» با سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان ساخته شده است. حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی، سهیل مستجابیان بازیگران این فیلم هستند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جلال، نویسنده‌ای بی‌محصولی که از فشار ذهنی رد داده است، متوجه تغییری در زندگی خواهرش - ماری- به واسطه مردی به نام شاهرخ می‌شود. پس خانه پدری را ترک می‌کند. ما یک شب با او و دوست آهنگسازش بهمن و راننده تاکسی عجیبی به نام ناصر همراه می‌شویم. وجه مشترک این سه نفر این است که هر سه در وضعیت بی‌حسی به سر می‌برند. اما شب آبستن اتفاقاتی عجیب است برای این پنج نفر ...»

 

***

 

بازگشت مهناز افشار با هفت نقش متفاوت در فیلم گیلدا

فیلم سینمایی "گیلدا" ساخته‌‌ کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار از یکشنبه آینده ۲۳ شهریورماه در سامانه های وی او‌ دی اکران می شود.

 

مهناز افشار، سیاوش مفیدى، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعى جم، هادى حجازى فر، فرخ نعمتى، مرتضى اسماعیل کاشى و حامد کمیلى، همراه با (هنرمند خردسال) مهدیار عزیزى بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



مهناز افشار در فیلم سینمایی "گیلدا" در هفت نقش مختلف و متفاوت بازی کرده است.

 

در خلاصه داستان «گیلدا» با مضمونی اجتماعی آمده: گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه ترین شب زندگی اش را پشت سر می گذارد. او برای نجات زندگی اش تا صبح فردا فرصت دارد…

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------