بیانیه خانه سینما در پی حواشی کرونا در پشت صحنه فیلم‌ها



اخبار,اخبار فرهنگی,خانه سینما
هیات مدیره خانه سینما در پی شیوع کرونا در پشت صحنه فیلم ها، بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: "دامنه شیوع ویروس کرونا به صحنه های فیلمبرداری رسیده است. عوامل انسانی انواع تولیدات صنعت تصویر کشور اعم از داستانی، مستند و انیمیشن در تولید آثار سینمایی، سریال، فیلم کوتاه و غیره در خطر هستند.

 

جان تک تک نیروهای فیلمسازی بالاخص اعضای خانه سینما برای ما اهمیت دارد و در مقابل آنان مسئول هستیم. لذا بواسطه همین تعهد دستگاه‌های سیاستگذار، سرمایه گذار و تولید کننده انواع صنعت تصویر را در قبال کسانی که در حرفه‌های مختلف فیلمسازی فعال هستند بویژه اعضاء خانه سینما پاسخگو می‌دانیم.

 

 

هیات مدیره خانه سینما توجه به توصیه‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کلیه پروژه‌ها را برای حفظ جان تمامی عوامل انسانی الزامی دانسته و در همین راستا و بنا به وظیفه ذاتی خود که حمایت از اعضای جامعه اصناف سینمایی کشور است، تشکیل شورایی از متخصصین و نمایندگان صنوف در زمینه‌های مختلف فیلمسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

این شورا با بررسی شرایط و امکانات لازم و همراهی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور اصول و تمهیدات شایسته را برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در میان عوامل فیلمسازی وضع خواهد کرد و خانه سینما مراکز و افراد ذیربط را موظف به اجرای آن و راهکار های تبیین شده می‌داند.قطعاً حفظ سلامتی اعضای خانه سینما همراه با توجه به مشکلات حرفه‌ای و معیشتی آنان، با دقت و حساسیت لازم مورد نظر خواهد بود."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------