بابک کریمی همبازی سوفیا لورن شد



اخبار,اخبار فرهنگی,بابک کریمی و سوفیا لورن
کمپیانی نتفلیکس به تازگی اولین تیزر از فیلم جدید "زندگی پیش رو" را با بازی "سوفیل لورن" ستاره ۸۶ ساله سینما و بابک کریمی بازیگر ایرانی منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، "سوفیا لورن" بازیگر برنده اسکار ایتالیایی که از پرکارترین بازیگران عصر طلایی هالیوود به شمار می رفت، پس از ۱۱ سال غیبت با فیلم "زندگی پیش رو" به کارگردانی پسرش "ادواردو پونتی" که با اقتباس از رمانی نوشته "رومن گاری" ساخته شده به سینما بازگشته و امسال یکی از شانس های کسب نامزدی اسکار نیز محسوب می شود. 

 

این فیلم که بابک کریمی بازیگر ایرانی دو فیلم برنده اسکار "جدایی" و "فروشنده" نیز در آن نقش آفرینی داشته، روایتگر داستان زنی است که مسئولیت تربیت یک کودک ۱۲ ساله و سیاه پوست خیابانی را بر عهده می گیرد. 

 

"سوفیا لورن" اولین بار در سال ۱۹۶۲ جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای فیلم "دو زن" کسب کرد تا اولین زنی نام گیرد که برای بازی در یک فیلم غیرانگلیسی زبان موفق به کسب جایزه اسکار بازیگری می شود. او سپس در سال ۱۹۶۵ با فیلم "ازدواج به سبک ایتالیایی" بار دیگر نامزد اسکار بازیگری شد و اگر در اسکار پیش رو نیز بتواند نامزد اسکار شود، رکورد جدید خلق خواهد کرد و ۵۶ سال از آخرین باری که نامزد اسکار شده می گذرد. 

 

فیلم "زندگی پیش رو" ابتدا از تاریخ ۶ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران محدودی داشت و از روز گذشته (۱۳ نوامبر) از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس عرضه شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------