جایگزین جانی دپ در فیلم جانوران شگفت‌انگیز رسما معرفی شد



اخبار,اخبار فرهنگی,جانی دپ و مدس میکلسون
مدس میکلسون هفته گذشته از انتخابش به عنوان جایگزین در "جانوران شگفت‌انگیز" اظهار بی اطلاعی کرده بود اما اکنون استودیوی برادران وارنر او را رسماً به عنوان جایگزین دپ معرفی کرده است.

به گزارش ایران آرت، مدس میکلسن که شایعه‌ی بازی او در قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" به گوش رسیده بود، با تأیید استودیوی برادران وارنر رسماً به این چندگانه پیوست. او در این فیلم جانشین جانی دپ می‌شود که نقش "گلرت گریندل‌والد" را بازی کرده بود.

 

پیش‌تر گزارش شده بود که میکلسن انتخاب اول "دیوید ییتس" کارگردان فیلم است، اما میکلسن تا هفته‌ گذشته هرگونه مذاکره را تکذیب می‌کرد. شایعه‌ جانشینی او چند روز پس از کناره‌گیری دپ از چندگانه به درخواست برادران وارنر و اعلام حکم دادگاه دپ در لندن شنیده شد. اگرچه هواداران دپ هنوز جدایی دپ از چندگانه را باور نکرده‌اند، اما اضافه شدن میکلسن اتفاقی تلخ و شیرین برای آن دسته از افرادی است که هر دو بازیگر را ستایش می‌کنند.

 

"روگ وان"، "کازینو رویال"، "دکتر استرنج"، "شکار" و البته سریال "هنیبال" از جمله شاخص‌ترین آثار میکلسن به شمار می‌روند.

 

در "جانوران شگفت‌انگیز ۳" قرار است "ادی ردمین" بار دیگر نقش "نیوت اسکاماندر" را در مقابل "کاترین واترستون"، "دن فوگلر"، "الیسون سودل"، "ازرا میلر"، "کالم ترنر"، "جسیکا ویلیامز"، "ویکتوریا ییتس" و "جود لا" در نقش دامبلدور بازی کند. "دیوید ییتس" کارگردان این فیلم براساس "جی.کی. رولینگ" و "استیو کلاوز" است.

 

این پروژه هم اکنون در لندن در حال فیلمبرداری است و باید ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران می‌شد، اما اخیراً به تابستان سال ۲۰۲۲ موکول شده است. میکلسن به زودی در فیلم علمی-تخیلی و پرستاره‌ی "آشوب متحرک" مقابل "تام هالند" و "دیزی ریدلی" دیده خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------