آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

تقاضای طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست با 4 بچه!



اخبار,اخبار فرهنگی,تقاضای طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست
«کانیه وست» خواننده پرطرفدار موسیقی رپ و «کیم کارداشیان» مدل و بازیگر آمریکایی از هم جدا می‌شوند.

به گزارش آنا، کانیه وست و کیم کارداشیان زوج مطرح و پرسروصدای دنیای هنر طلاق می‌گیرند. هالیوود ریپورتر تایید کرده است که کیم کارداشیان پس از گذشت نزدیک به هفت سال ازدواج با کانیه وست، به دنبال طلاق از این خواننده معروف دنیای موسیقی رپ است.

 

پرونده جدایی آنان روز جمعه در دادگاه استنلی مسک دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس تشکیل شد.

 

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد دلیل این جدایی منتشر نشده است (و اسناد پرونده بلافاصله در دسترس نیست) گزارش شده  که کارداشیان خواستار حضانت مشترک چهار فرزندشان هستند. آنها دو دختر ۷ و ۲ ساله و نیز دو پسر ۵ و ۱۹ ماهه هستند.

 

وستِ ۴۳ ساله در طی سال‌های گذشته مشکلات مختلفی داشته است؛ در سال ۲۰۱۸ او از تشخیص اختلال دو قطبی خود و مبارزه با سلامت روان‌اش صحبت کرد و در آن زمان گفت: «این یک معلولیت نیست ، بلکه یک ابرقدرت است.»

 

او چندین بار به دلیل خستگی در بیمارستان بستری شده است از جمله یک بار در سال ۲۰۱۶ که در بند روانپزشکی در یکی از بیمارستان‌های منطقه لس آنجلس قرار گرفت.

 

کارداشیان در این پرونده لورا واسر را به عنوان وکیل استخدام کرده تا وکالت وی را در روند طلاق انجام دهد.  البته این سومین طلاق کارداشیان پس از ازدواج قبلی‌اش با دیمون توماس، ترانه سرا است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------