ادل و وسواس عجیبی که دچارش شد/ تغییر چهره خواننده آهنگ Hello



ادل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ادل زمانی اضافه وزن داشت و حالا به وزن مناسب و ایده‌آل رسیده است، اما او همچنان می‌خواهد به لاغر شدن ادامه دهد. تصویر جدیدی که از خواننده آهنگ معروف Hello منتشر شده گواه این موضوع است.

به گزارش ایران آرت، به نظر می‌رسد ادل خواننده انگلیسی همچنان با کاهش وزن دست و پنجه نرم می‌کند زیرا در کنسرت دانیل کالویا بعد از اسکار روز یکشنبه لاغرتر از همیشه ظاهر شد. ادل ۳۲ ساله پس از جدایی از همسر سابقش "سیمون کنیکی" 44 کیلوگرم وزن کرد.

 

او پس از مراسم اسکار، در لس آنجلس همراه امبر رابینسون یک عکس سلفی گرفت. ادل که مدتی پیش برنده جایزه گرمی شده بود، لبخند عریضی بر لب داشت. ادل آنقدر لاغر شده که برخی از کاربران فضای مجازی گمان می‌کنند او بیمار شده است.

ادل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

به نوشته تابناک باتو، اینطور که پیداست ادل همچنان به کاهش وزن می‌پردازد و از استایل‌های جدید خود راضی نیست، شاید او به اختلال وسوای لاغری دچار شده باشد. وسواس لاغری معمولاً در افرادی آغاز می‌شود که یک رژیم ساده را آغاز می‌کنند و در مدتی کوتاه، حس می‌کنند به اندازه کافی لاغر نشده‌اند.

 

بنا به نظر کارشناسان شیوع این بیماری زاییده عصر مدرن است. ایجاد این باور که زیبایی در لاغری است، باعث شده این بیماری به سرعت رشد کند و شیوع آن افزایش پیدا کند حتی در بیگ چهره‌ها و به عنوان نمونه ادل خواننده انگلیسی.

 

مهم‌ترین علامت ابتلا به این بیماری، ترس شدید از چاقی است. بیمار مبتلا به وسواس لاغری، در روز چندین بار خود را وزن می‌کند و حتی در اثر یک افزایش وزن بسیار ناچیز هم دچار افسردگی می‌شود. هر چند که ادل لبخند بر چهره دارد، اما باید دید که پایان این کاهش وزنهای مستمر به کجا تواهد انجامید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------