انتشار اولین تصاویر از سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت



سریال خاندان اژدها،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فصل اول "خاندان اژدها" در قالب ۱۰ اپیزود ساخته می‌شود و در در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، اولین تصاویر رسمی از پیش‌درآمد "خاندان اژدها" برای "بازی تاج‌وتخت" رونمایی شد. در یکی از این تصاویر "الیویا کوک" ستاره فیلم "صدای متال" در کنار "رایس ایوانز" قرار گرفته است.

 

در تصویر دیگر "مت اسمیت" و "اما دارسی" دیده می‌شوند. دارسی نقش "شاهدخت رینایرا تارگارین" را بازی می‌کند که اولین فرزند پادشاه است. این شخصیت یک ولیریایی اصیل و یک اژدهاسوار توصیف شده است. اسمیت با سریال‌های پرخرج بیگانه نیست و سابقه بازی در "دکتر هو" را دارد. او در این سریال نقش "شاه ویسریس" را بازی می‌کند که وارث تاج‌وتخت است. او یک جنگجوی بی‌مانند و یک اژدهاسوار توصیف شده و "خون واقعی اژدها در رگ‌هایش جاری است، اما می‌گویند وقتی یک تارگرین زاده می‌شود، خدایان سکه‌ای به هوا پرتاب می‌کنند."

 

تصویر سوم از شخصیت "لرد کورلیس ولاریون" یا "مار دریا" با بازی "استیو توسینت" رونمایی می‌کند. این شخصیت "معروف‌ترین دریانورد تاریخ وستروس" نامیده شده است. "لرد کورلیس" حتی ثروتمندتر از لنیسترهاست و بزرگ‌ترین نیروی دریایی دنیا در اختیارش.

سریال خاندان اژدها،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

سریال "خاندان اژدها" به نویسندگی "جورج آر. آر. مارتین"، "میگل ساپوچنیک" و "رایان کاندال" از کتاب "آتش و خون" (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد "خاندان تارگرین" روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع "بازی تاج‌وتخت" می‌برد. ساپوچنیک یکی از کارگردانان "بازی تاج‌وتخت" است و اپیزودهای "شب طولانی" و "نبرد حرامزادگان" را کارگردانی کرده است.

 

فصل اول "خاندان اژدها" در قالب ۱۰ اپیزود خواهد شد و در استودیوهای لیوزدن واتفورد در نزدیکی لندن فیلمبرداری خواهد شد. سریال دارای پنج شخصیت اصلی "شاه ویسریس تارگرین" با بازی "پدی کانسیداین"، "آلیسنت های‌تاور" که "زیبا‌روترین زن هفت اقلیم" توصیف شده با بازی "الیویا کوک"، "شاهدخت رینایرا تارگارین" با بازی "اما دارسی"، "شاهدخت دیمن تارگرین" با بازی "مت اسمیت" و "لرد کورلیس والرین" یا "مار دریا" که دستیار "شهبانو رینایرا تارگرین" در حین "رقص اژدها" خواهد بود. "رایس ایوانز" بازیگر ولزی نیز در نقش پادشاه "اوتو های‌تاور" پدر "آلیسنت های‌تاور" بازی می‌کند.

 

"خاندان اژدها" در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

سریال خاندان اژدها،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------