امبر هرد به زندان محکوم می‌شود؟



امبر هرد،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پلیس لس‌آنجلس ادعاهای امبر هرد را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که او به دروغ همسر سابقش جانی دپ را متهم نکرده باشد.

به گزارش ایران آرت، داستان عداوت و جدایی پردردسر جانی دپ و امبر هرد همچنان ادامه دارد. در فصل جدید این نزاع، ادعا شده است که تحقیقات پلیس لس‌آنجلس آغاز شده و در صورتی که این بازیگر زن گناهکار شناخته شود، ممکن است مدتی را در زندان بگذراند.

 

این احتمال وجود دارد که بازیگر فیلم "آکوامن" (Aquaman) به دروغ همسرش "جانی دپ" در سال ۲۰۱۶ را به زدن ضربه به صورتش متهم کرده باشد. صحت این ادعا موضوع اصلی نزاع‌های حقوقی دپ و هرد در سال‌های اخیر بوده است.

 

نشریه "بیلد" آلمان می‌نویسد پلیس لس‌آنجلس ادعاهای هرد را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که او به دروغ همسر سابقش را متهم نکرده باشد. "آدام والدمن" وکیل دپ در مصاحبه با این نشریه تأیید می‌کند که این تحقیقات در حال انجام بوده و ادعا کرده که هرد تمام این اتهامات را "صحنه‌سازی" کرده است.

 

والدمن به "بیلد" می‌گوید: "امبر هرد و دوستش راکی پنینگتون محل وقوع جرم ۲۱ می را صحنه‌سازی کردند تا اتهام بدرفتاری علیه جانی دپ را ثابت کنند." این وکیل می‌گوید مدارک جدیدی از جمله تصاویر ضبط شده‌ای از این اتفاق به دست آورده که ظاهراً برخلاف ادعای هرد است. والدمن معتقد است که این مدرک ثابت می‌کند که "صحنه جرم یک دروغ بزرگ" بوده است.

 

هرد ادعا می‌کند که دپ در آن تاریه یک گوشی موبایل به سمت صورت او پرتاب کرده و شراب قرمز روی دیوار و فرش ریخته است. نمایندگان دپ می‌گویند مأمورین پلیسی که در محل حاضر شده‌اند چنین چیزهایی به یاد نمی‌آورند و هیچ‌گونه شواهد بصری که از این جرم دلالت کند ندیده‌اند.

 

دپ تابستان گذشته در دادگاه شکایتش از نشریه "سان" که او را ضارب همسر سابقش خوانده بود حاضر شد، اما در نهایت قاضی بریتانیایی حکم داد که ادعای نشریه درست بوده است. این دو در ایالات متحده نیز باید در دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ حضور پیدا کنند. دپ مدعی است که هرد با انتشار مقاله‌ای در "واشینگتن پست" به شهرت ستاره "دزدان دریایی کارائیب" لطمه جدی وارد کرده است.

 

دپ به دنبال شکست در دادگاه لندن از "جانوران شگفت‌انگیز ۳" (Fantastic Beasts 3) برادران وارنر اخراج شد. اما هرد هفته گذشته در صفحه اینستاگرامش تصویری از آغاز تمرینات جسمانی برای بازی در "آکوامن ۲" (Aquaman 2) به اشتراک گذاشت. میلیون‌ها هوادار دپ خواستار اخراج هرد از این دنباله ابرقهرمانی شده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------