دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد



دختر شایسته جهان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
آندریا مزا ۲۶ ساله، مدل، آرایشگر، و فعال حقوق بشر اهل مکزیک موفق شد تاج دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ را بر سر بگذارد.

به گزارش ایران آرت، شصت و نهمین دوره مراسم انتخاب "میس یونیورس" یا "دختر شایسته" جهان در شهر هالیوود ایالت فلوریدا برگزار شد.

 

این مراسم که برخی آن را "ملکه زیبایی" جهان نیز می‌نامند، در هتل کازینوی "هارد راک" ترتیب یافت، و تاج افتخار به آندریا مزا، نماینده مکزیک رسید.

 

آندریا مزا ۲۶ ساله، مدل، آرایشگر، و فعال حقوق بشر، در رشته مهندسی نرم‌افزار تحصیل کرده است. او در رقابتی که ۷۴ نفر در آن‌ شرکت داشتند، در مرحله پایانی از نمایندگان برزیل و پرو پیشی گرفت و دختر شایسته جهان شد.

 

آندریا مزا در شبکه‌های اجتماعی، ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هموطنان خود، این‌ پیروزی را به مردم مکزیک تقدیم کرد.

 

سال گذشته، این مراسم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، و زوزیبینی تونزی، نماینده آفریقای جنوبی و نخستین دختر شایسته آفریقایی تبار، دو سال این عنوان را حفظ کرد.

دختر شایسته جهان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

مجریان برنامه امسال که با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد، ماریو لوپز، و اولیویا کالپو بودند، و این مراسم به صورت زنده در بیش از ۱۶۰ کشور جهان پخش شد.

 

شرکت‌کنندگان در طول برنامه به ‌پرسش‌های مختلفی پاسخ دادند که شامل موضوعاتی مانند تبعیض‌های نژادی و جنسیتی، خشونت خانگی، نقض حقوق بشر، دموکراسی، و یا بیماری کووید ۱۹ بود.

 

آندریا مزا در پاسخ به پرسشی درباره زیبایی گفت که "از نظر من زیبایی، تنها شکل ظاهری و تناسب اندام نیست. برای من‌ زیبایی نه تنها در روح ما، بلکه در قلب، در ذهن، و شیوه‌ای است که زندگی می‌کنیم. هرگز اجازه ندهید که کسی به شما بگوید زیبا و ارزشمند نیستید."  

 

برخی از نمایندگان کشورها نیز به صورت نمادین پیام‌های متنوعی را با تماشاگران به اشتراک گذاشتند، از جمله نماینده میانمار که شعار "برای میانمار دعا کنید" را روی لباس خود نوشت که اشاره‌ای به سرکوب خونین معترضان به کودتای نظامیان در این کشور بود.

 

دختر شایسته جهان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------