بازیگر نقش آل پاچینو معرفی شد



آل پاچینو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آنتونی ایپولیتو برای بازی در نقش "ال پاچینو" در سریال "پیشنهاد" (The Offer) شبکه پارامونت+ انتخاب شد.

به گزارش ایران آرت، آنتونی ایپولیتو برای بازی در نقش "ال پاچینو" در سریال "پیشنهاد" (The Offer) شبکه پارامونت+ انتخاب شد. او در این مینی‌سریال که حواشی پشت صحنه تولید "پدرخوانده" را بررسی می‌کند، مقابل "مایلز تلر" و "متیو گود" جلوی دوربین خواهد رفت.

 

ایپولیتو اخیراً در سریال "ارتش بزرگ" نت‌فلیکس ظاهر شده و سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های "پیکسل‌ها" (Pixels)، "معلم انگلیسی"و "بلا" را دارد.

 

در مینی‌سریال ۱۰ اپیزودی "پیشنهاد" قرار است "مایلز تلر" نقش رودی را بازی کند و "دن فولگر" در نقش کاپولا ظاهر شود. "نیکی تاسکانو" تهیه‌کننده و سرپرست نویسندگان "پیشنهاد" است و با "مایکل تالکین" نویسنده برنده امی همکاری می‌کند. تلر و رودی به همراه "لسلی گریف" از سریال "هتفیلدها و مک‌کوی‌ها" از جمله تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. "دکستر فلچر" کارگردان "راکتمن" اولین و آخرین اپیزود سریال را کارگردانی خواهد کرد. "مایلز تلر" در "پیشنهاد" جانشین "آرمی همر" شد که اخیراً به دنبال مطرح شدن آزار جنسی از این مینی‌سریال کناره‌گیری کرد.

 

طبق اعلام پارامونت+، "پاتریک گالو" نقش "مارو پوزو" نویسنده رمان "پدرخوانده"، "جاش زاکرمن" در نقش "پیتر بارت" ژورنالیست و تهیه‌کننده آمریکایی، "متیو گود" در نقش "رابرت ایوانز" تهیه‌کننده، و "برن گورمن" در نقش "چارلز بلادورن" کارخانه‌دار بازی خواهند کرد. "جاستین چیمبرز" نیز ماه گذشته برای بازی در نقش "مارلون براندو" برگزیده شد.

 

دیگر بازیگران اضافه شده به مینی‌سریال "مردیث گرتسون" در نقش "الی مک‌گرا" در ابتدای دوران بازیگری‌اش، "نورا آرنزدر" در نقش همسر "ال رودی"، "آنتونی اسکوردی" در نقش یکی از اعضای مافیا، "پل مک‌کرین" در نقش تهیه‌کننده پارامونت، "جیک کاناواله" در نقش سرباز خانواده کولومبو، "جیمز مدیو" یکی از اعضای خانواده جنایتکار کولومبو، "مایکل ریسپولی" رئیس یکی از پنج خانواده جنایتکار، "استفانی کونیگ" مدیر کستینگ استودیوی پارامونت، "لو فرینو" در نقش "لنی مونتانا" کشتی‌گیر سابق و بازیگر نقش "لوکا براسی" در "پدرخوانده"، "فرانک جان هیوز" در نقش "فرانک سیناترا" افسانه‌ای، و "دنی نوچی" در نقش "ماریو بیاجی" سیاستمدار پرنفوذ خواهند بود.

 

سریال "پیشنهاد" یکی از چندین پروژه پرخرجی است که کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس برای شبکه پارامونت پلاس (CBS All Access سابق) در دست ساخت دارد. درام جاسوسی "شیرزن" (Lioness) به نویسندگی "تیلور شرایدن" برنده اسکار دیگر پروژه در حال توسعه در این شبکه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------