حاشیه‌های اولین تجربه مجری‌گری کیم کارداشیان/ از متلک به جراحی پلاستیک تا دلایل جدا شدن از کانیه وست



کیم کارداشیان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کیم کارداشیان می‌گوید با حضور در این برنامه قصد داشته نشان دهد که "بسیار فراتر از یک چهره زیبا – موهای خوب، آرایش عالی و..." است.

به گزارش ایران آرت، کیم کارداشیان وست در اولین حضورش در برنامه زنده "اس‌ان‌ال" (Saturday Night Live) اعتراف کرد که مثل سایرین از اینکه مجری این برنامه شده غافلگیر است.

 

کارداشیان وست در مونولوگ ابتدایی برنامه می‌گوید: "وقتی درخواست کردند، فکر کردم: "از من می‌خواهید مجری باشم؟ چرا؟ مدت درازی است که در یک فیلم بازی نکرده‌ام. یعنی راستش یک فیلم داشتم که وقتی بیرون آمد هیچ‌کس به من نگفت که قرار است اکران شود."

 

وست می‌گوید با حضور در این برنامه قصد داشته نشان دهد که "بسیار فراتر از یک چهره زیبا – موهای خوب، آرایش عالی و..." است. او اضافه می‌کند: "در واقع، من بسیار فراتر از تصویر مرجعی هستم که خواهرانم به جراحان پلاستیک نشان می‌دهند."

 

مجری در ادامه می‌گوید در زندگی‌اش سعی می‌کند "بخشنده" باشد: "یکی از علایق واقعی زندگی‌ام این است که سعی کنم افرادی که به اشتباه به زندان افتاده‌اند را آزاد کنم… پدرم الهام‌بخش من در این راه بوده و هست و او بود که چشم من را به روی بی‌عدالتی‌های نژادی گشود. به خاطر او بود که با اولین فرد سیاه زندگی‌ام آشنا شدم. می‌خواهید حدس بزنید که آن فرد چه کسی بوده؟"

 

وست اضافه می‌کند: "می‌دانم که عجیب است به یاد داشته باشید اولین فرد سیاه‌پوستی که ملاقات کرده‌اید چه کسی بوده. اما او.جی. [سیمپسون] نشانی به جا گذاشته – یا شاید چندین نشان یا اصلاً هیچ نشانی. هنوز نمی‌دانم."

 

وست می‌گوید درک می‌کند که گفته‌هایش به عنوان یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی چه تأثیری دارد اما "هرگز" نخواسته به کسی بگوید از عهده چه کاری برمی‌آید یا نمی‌آید: "به یاد داشته باشید، من یک کیم هستم، نه یک کارن – و راستش، با همه این نام‌هایی که با حرف کی آغاز می‌شوند، جالب است که مادرم کارن را انتخاب نکرده. منظورم این است که به نحوی می‌دانسته. نمی‌دانم چگونه او پیش‌بینی می‌کرده اما کیتلین [جنر] نه."

 

مجری پیش از پایان مونولوگ نیش و کنایه‌هایی هم به همسر سابقش "کانیه وست" می‌زند و می‌گوید او "یک نابعه واقعی و بااستعداد بود که چهار فرزند بی‌نظیر به من داد. وقتی از او جدا شدم… تنها یک موضوع اهمیت داشت: شخصیت."

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------