کیانوش عیاری: صحنه‌های حضور گربه‌ها در سریال «۸۷ متر» را سانسور کرده اند



کیانوش عیاری،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کیانوش عیاری، کارگردان سینما و تلویزیون، در مصاحبه‌ای تصویری خاطراتی از صحنه سریال «۸۷ متر» را بازگو کرد.

به گزارش ماهنامه فیلم امروز، کیانوش عیاری گفت: «ما در محله‌ای ضبط داشتیم که پر از گربه بود. من این حماقت را نکردم که گربه‌ها را به خانه‌ای که لوکیشن فیلمبرداری بود، بیاورم اما آشپزخانه پنجره‌ای داشت که گربه‌ها همیشه پشت آن بودند. عجیب این‌جا بود که ممیزهای محترم، از ما خواستند صحنه‌های تمام گربه‌ها را حذف کنیم؛ چه در حیاط، خیابان و... هرجای دیگر باشند.»

 

این کارگردان ادامه داد: «من می‌خواهم پیش آقای جبلی (رییس صداوسیما) بروم و این را بگویم که گربه مثل سگ نیست تا مثلا بگویید از نظر شریعت مشکلی برای تلویزیون ایجاد می‌کند. همه جای ایران پر از گربه است، در یک روستا یک پیرزن غذا می‌خورد و یک گربه کنارش نشسته و غذا می‌خورد. اصولاً هم ثابت شده بچه‌هایی که با حیوان‌های بزرگ می‌شوند، بچه‌های بهتری هستند.»

 

داستان این سریال، درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند، اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش، صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌ و وسایل‌شان را چیده‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود و ...

 

علی دهکردی، فریبا کامران، مهران رجبی، شهین تسلیمی، فریده سپاه‌منصور، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، سعید پیردوست و ...، بازیگران این سریال هستند که قرار است از شبکه یک سیما، پخش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------