آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

آقارشید: زنده‌ام و حالم خوب است



مصاحبه جدید با قدرت الله ایزدی,درگذشت قدرت‌الله ایزدی,آقا رشید

آقارشید: زنده‌ام و حالم خوب است

در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت قدرت‌الله ایزدی- بازیگر معروف به «آقا رشید» در برخی سایت‌های اینترنتی این هنرمند در گفت‌وگویی که با ایسنا انجام داد، توضیح داد: زنده‌ام و حالم خوب است و نمی‌دانم این خبرها از کجا منتشر می‌شود.

قدرت‌الله ایزدی در گفت‌وگویی که با ایسنا، داشت همچنین خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نشده که خبر درگذشت من از کجا و از طریق چه منبعی اعلام شده در حالی که خودم هیچ اطلاعی ندارم و حالم خوب است.
قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید از بازیگران کمدی ایرانی است. وی متولد سال 1335 اصفهان است. ایزدی در سال ۱۳۵۸ به عنوان آموزگار در وزارت آموزش و پرورش مشغول شد.

وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیما به دنیای بازیگری وارد شد و در سال ۱۳۷۵ اولین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌ است. از جمله فیلم‌های او به «کارآگاه رشید» و «رشید فراری» و «الم شنگه» می‌توان اشاره کرد.
ایزدی همچنین به عنوان بازیگر در آثاری چون: «کاراگاه رشید»، «بخاطر من»، «ارثیه پدری»، «دنیای آینده»، «اتل متل توتوله» و... ایفای نقش داشته است./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------