آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آغاز اکران بین المللی «نابودگر» با بازی نیکول کیدمن از سه شنبه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی نابودگر

فیلم سینمایی "نابودگر" با بازی نیکول کیدمن اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست و پنجم ماه دسامبر یعنی سه شنبه همین هفته آغاز خواهد کرد.

 گریم عجیب کیدمن در این فیلم باعث شده تا تعجب بسیاری از هواداران این بازیگر زن سینمای هالیوود بر انگیخته شود و به همین دلیل به تازگی چندین عکس از پشت صحنه این فیلم سینمایی لو رفته است.

کیدمن در فیلم "نابودگر" به کارگردانی "کارین کاساما" به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم با مضمونی جنایی ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را "فیل هی" و "مت منفردی" به صورت مشترک بر عهده داشته اند.

این فیلم به تازگی مراحل پس از تولید خود را پشت سر گذاشته برای اکران آمده نمایش شده است. فیلم سینمایی "نابودگر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

علاوه بر نیکول کیدمن، "سباستین استن" بازیگر مجموعه فیلم‌های "کاپیتان امریکا" نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.استن امسال اکران فیلم پرفروش انتقام جویان ۳ را پشت سر گذاشته است.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی نابودگر


توبی کیبل، بردلی وایتفورد، تابی هاس، اسکات مکنری، تاتیانا ماسلانی، شمیر اندرسون و جید پتی جان از جمله سایر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------