آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«کاپیتان مارول» به چین می‌رود/ هدیه روز زن مارول به چشم‌بادامی‌ها



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کاپیتان مارول

بر اساس اخبار منتشر شده تاریخ اکران «کاپیتان مارول»، ابرقهرمان زن دنیای مارول در چین همزمان با نمایش عمومی آن در آمریکای شمالی و در روز جهانی زن تعیین شده است.

به گزارش صبا ، تاریخ اکران یکی از تازه‌ترین آثار دنیای ابرقهرمانان یعنی «کاپیتان مارول» در بازار جذاب چین مشخص شد. بر این اساس اکران این فیلم ابرقهرمانی زن‌محور در چین، همزمان با آمریکای شمالی، در هشتم مارچ (۱۷اسفند) یا همان روز جهانی زن خواهد بود.

«کاپیتان مارول» فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیت کاپیتان مارول از مارول کامیکس است. این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید و آنا بودن و رایان فلک کارگردانی آن را برعهده دارند. داستان فیلم درباره کارول دنور خلبان جنگنده سابق ارتش است که به یک تیم نظامی نخبه به نام نیروی‌ستاره‌ای ملحق می‌شود تا در نقش ابرقهرمانان کره زمین را که میان دو نیروی بیگانه متخاصم در جنگ گیر افتاده است نجات دهند. بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جود لا و جما چان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از هم اکنون از «کاپیتان مارول» انتظارات زیادی می‌رود تا در بازار چین خوش بدرخشد و به فروش بالایی دست یابد، درست مانند «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» که سال گذشته با رقم حیرت‌انگیز ۳۵۱ میلیون دلار عنوان پرفروش‌ترین فیلم خارجی سال گذشته سینمای چین را به دست آورد و در مجموع به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ چین تبدیل شد.

اکران «کاپیتان مارول» در چین دو هفته بعد از آغاز نمایش «آلیتا: فرشته جنگ» از فاکس قرن بیستم در این بازار برنامه ریزی شده است. «آلیتا: فرشته جنگ» نیز فیلمی با یک کاراکتر محوری زن و در ژانر اکشن علمی‌تخیلی است و جیمز کامرون تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------