آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ایمی آدامز در فیلمی از کمپانی نتفلکیس بازی می کند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ایمی آدامز

فیلم سینمایی «مرثیه هیل بیلی» در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و نتفلیکس هنوز تاریخ انتشاری برای این فیلم تعیین نکرده است.

 ایمی آدامز* بازیگر هالیوودی که به تازگی در فیلم معاون، شاهد بازی برجسته او بودیم در فیلمی اقتباسی از کمپانی نتفلیکس با کارگردانی ران هاوارد به نام «مرثیه هیل بیلی» حضور پیدا می کند.

 

ران هاوارد چهار نامزدی اسکار را در کارنامه خود دارد و توانسته ۲ بار جایزه اسکار را در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی تصاحب کند.

 

نویسنده فیلم سینمایی «شکل آب» برنده جایزه اسکار ۲۰۱۸، به نام ونسا تایلر که برای این فیلم خودش نیز نامزد اسکار شده بود، وظیفه نوشتن این فیلم نامه را بر عهده گرفته است؛ هاواردنیز به همراه برایان گریزر و کارن لاندر تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

 

طبق رمانی که این فیلم نامه از آن اقتباس شده است، این فیلم داستانی مدرن از رویای آمریکایی است و به دنبال کردن سه نسل از خانواده‌ای در منطقه آپالاشیا می پردازد که توسط عضو جوان این خانواده که دانشجوی حقوق است و مجبور می شود که به زادگاهش بازگردد، گفته می شود.

 

در سال ۲۰۱۷ کمپانی ایمجین (Imagine) حق ساخت فیلم سینمایی از این رمان را خریده بود و شرکت نتفلیکس با پیشنهاد بودجه ۴۵ میلیون دلاری برای این فیلم حق پخش آن را بر عهده گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ایمی آدامز

 

ایمی آدامز در سال ۲۰۱۸ بسیار پرکار بود و این سال را با سریالی از شبکه اچ بی او به نام «اجسام تیز» آغاز کرد که نامزدی گلدن گلوب را هم برای او به به ارمغان آورد و در ادامه موفقیت هایش توانست با فیلم معاون نامزد اسکار شود که البته مثل شش دفعه گذشته باز هم موفق به دریافت جایزه از این آکادمی نشد.

 

فیلم بعدی او نیز «زنی پشت پنجره» نام دارد که کارگردان آن جو رایت است و با جولیان مور همبازی خواهد بود که در چند ماه آینده اکران خواهد شد.

 

فیلم سینمایی «مرثیه هیل بیلی» در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و نتفلیکس هنوز تاریخ انتشاری برای این فیلم تعیین نکرده است.

 

*امی لوو آدامز ( Amy Lou Adams) (زاده ۲۰ اوت ۱۹۷۴ در ویچنزا،ایتالیا) بازیگر،خواننده آمریکایی است.

 

مهمترین افتخارات امی ادامز، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۰۶ برای فیلم « Junebug »، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۰۹ برای فیلم « گمان » ونامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۱۱ برای فیلم « مشت زن » و...

 

باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------