آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سرگرم‌کنندگی‌ «عصر جدید» در سایه حمایت مدیران



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,وحیدآقاجری

 برنامه یک شنبه‌شب «عصر جدید» که در نهایت به حضور گروه دختران نینجا و وحید آقاجری خواننده، در معرض آرای مخاطبان ختم شد، با نکات جالبی همراه بود.

یکی از اجراهایی که به مرحله رأی مردمی رسید، اجرای ترانه‌ای با عنوان «خلیج فارس» بود که وحید آقاجری خواند و با استقبال مخاطبان و داوران مواجه شد. آقاجری که در مرحله اول، با تقلید صدای زنده‌یاد محمد نوری، ترانه «ایران» او را خوانده بود، این بار نیز روی موضوع ملی - میهنی دست گذاشت و ترانه‌ای با عنوان «خلیج فارس» را خواند؛ ترانه‌ای که پیشتر توسط چندین خواننده بازخوانی شده بود. با این حال کاربران شبکه‌های اجتماعی، با اشاره به یک خواننده لس‌آنجلسی که سه دهه پیش این ترانه را خوانده بود، از این که به وی اجازه داده شده این ترانه را بخواند، ابراز شگفتی کردند. اجرای چهارم هم که مانند آقاجری، به مرحله رأی مخاطبان راه یافت، نمایش جذاب و پرتحرک گروه دختران نینجا بود که با پوشش کامل اسلامی، نمایش خود را اجرا کردند. اجرای این گروه، برخلاف آن چه گفته می‌شد «عصر جدید» به دلیل خط قرمزهای تلویزیون، اجازه اجراهای پرتحرک به دختران نمی‌دهد، روی آنتن رفت و به نظر می‌رسد از تیغ ممیزی هم در امان مانده باشد.


امکان اجرا برای بانوان، یکی از ابهاماتی بود که از ابتدای پخش «عصر جدید» برای مخاطبان تلویزیون وجود داشت. از همان روزهای اول هم گفته می‌شد که ساختن یک مسابقه استعدادیابی در صداوسیما سخت است و برخی از آن چه که به عنوان الگوی این برنامه در دنیا مرسوم است، نه مجاز است و نه با خط قرمزهای معمول تلویزیون همخوانی دارد. با این حال در چند ماهی که «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه رفته، شاهد همراهی مسئولان تلویزیون با این برنامه هستیم و مشخص است که در برخی موارد، ممیزی‌ها بازتر از سابق انجام شده است. این همراهی به «عصر جدید» کمک کرده تا به پربیننده‌ترین برنامه کنونی تلویزیون تبدیل شود و بخشی از بار رسالت سرگرم‌کنندگی تلویزیون را به دوش بکشد.

 

 روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------