معرفی سریال ترور خاموش (+تصاویر)



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, سریال ترور خاموش
سریال «ترور خاموش» اثری در ژانر معمایی - پلیسی است و بر مبنای واقعیت ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  سریال تلویزیونی «ترور خاموش» سریالی در ژانر معمایی - پلیسی است. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و با بازی سعید راد، پرویز فلاحی پور، سامیه لک، ستاره اسکندری و جمعی از بازیگران هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, سریال ترور خاموش


مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» بررسی آسیب های اجتماعی، اعتیاد و مواد مخدر می پردازد و نقش و تأثیر آن بر خانواده ها را به تصویر می‌کشد.

از سوی دیگر، موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس چند سال اخیر نوشته شده است؛ پرونده‌ای که تاکنون رسانه‌ای هم نشده و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می‌شوند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, سریال ترور خاموش


عوامل اصلی این سریال عبارتند از:
تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مدیرتولید: مرتضی متولی، جانشین تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا وداد تقوی، تدوین: حمیدرضا قربانی، پریسا ناهیدپور، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: مهدیه اعرابی، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، موسیقی: آرش بادپا، مدیر برنامه‌ریزی: سید جواد حسینی.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------