آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون پخش می‌شود؟!



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

مجری طرح «جدایی نادر از سیمین» درباره‌ی نمایش این فیلم در تلویزیون گفت: مالك فیلم بانك «پاسارگاد» است كه این فیلم را تاكنون به تلویزیون نفروخته است.

نگار اسكندرفر در پی طرح نمایش این فیلم در ایام نوروز از یكی از شبكه‌های سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، گفت: از آنجا كه مسؤولیت مالی این فیلم بر عهده من است اگر قرار باشد فیلم به تلویزیون فروخته شود حتما من در جریان قرار می‌گیرم، اما فعلا چنین چیزی نبوده است.

وی با اشاره به اینكه بانك پاسارگاد مالك فیلم «جدایی نادر از سیمین» است، افزود: مالك فیلم باید با این تصمیم موافقت كند اما فعلا ما در جریان چنین چیزی نیستیم.

بر اساس این گزارش، پیگیری‌های خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا درخصوص پخش فیلم «جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون، حاكی از این است كه این فیلم تاكنون توسط اداره كل تامین برنامه صداوسیما نیز خریداری نشده و هر گونه مذاكره‌ای در خصوص خرید و پخش این فیلم از تلویزیون به بازگشت اصغر فرهادی ـ تهیه‌كننده و كارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» ـ به ایران منوط شده است.

ضمن اینكه اداره كل تامین برنامه خارجی سیما، فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در صورت دریافت مجوز از معاونت سیما، خریداری خواهد كرد.... / isna.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------