پاشنه "خنده‌بازار" را علي دايي بالا كشيد



 

 

فريد شب‌خيز درباره‌ي پخش آيتم‌هاي جديد «خنده‌بازار» اعلام كرد: سري جديد اين مجموعه به تازگي كليد خورده و قرار است آيتم‌هاي جديد با دست‌مايه‌هاي نوروز به روي آنتن بروند.

تهيه‌كننده مجموعه‌ي طنز «خنده‌بازار» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر شب و روز در حال ضبط و توليد آيتم‌هاي جديد مجموعه «خنده‌بازار» هستيم و اميدواريم تا 26 الي 27 اسفند ماه آماده شوند تا در ايام نوروز به روي آنتن برود.

 

وي با معرفي آيتم‌هاي جديد «خنده‌بازار» ادامه داد: 60 جانور، داستان‌هاي دبستاني، قوي‌ترين مردان، مسابقه محله، شب شعر، كلاس املا و انشا نيز از جمله آيتم‌هاي جديد اين مجموعه هستند كه اضافه مي‌شوند؛ همچنين تيزرهاي تبليغاتي هم قرار است لابه‌لاي برنامه به صورت كوتاه پخش شوند و ديد و بازديدهاي ايام عيد نوروز هم قرار است به عنوان آيتمي جديد در اين برنامه مطرح شود.

او درباره‌ي پخش آيتم‌هاي قبلي در سري جديد مجموعه «خنده‌بازار» در ايام نوروز گفت: آيتم‌هاي قبلي اين مجموعه از جمله آيتم فرودگاه، آشپزي، فيتيله، داستان‌هاي باورنكردني، نقد فيلم و نود قرار است همراه با آيتم‌هاي جديد با دست مايه‌هاي نوروز پخش شوند.

شب خيز درباره‌ي ساخت آيتم‌هاي جديد مجموعه «خنده‌بازار» خاطرنشان كرد: ورود به آيتم‌هاي جديد كمي سخت است؛ اميدواريم آيتم‌هاي جديدي كه براي سري جديد اين مجموعه ضبط مي‌كنيم جواب دهد. در كل ما براي ساخت آيتم‌هاي جديد تست‌هايمان را مي‌گيريم و اگر نتيجه‌ي خوبي داشت آن را ادامه مي‌دهيم، در غير اين صورت بلافاصله آن‌ها را قطع مي‌كنيم.

تهيه‌كننده‌ي مجموعه «خنده‌بازار» در ادامه درباره‌ي مطالبي كه اخيرا درباره‌ي هشدار مديران شبكه‌هاي تلويزيوني به اين برنامه‌ درخصوص نقد برنامه‌ها عنوان شد، گفت: هشداري در كار نبوده و فقط در حد يك صحبت بود كه به من و عوامل اين مجموعه منتقل شده؛ درست است كه در خيلي از مواقع برخي آيتم‌هاي «خنده‌بازار» حساسيت‌برانگيز است ولي طبيعي است.

او خاطرنشان كرد: زماني كه پخش «خنده‌بازار» براي اولين بار آغاز شد ما نقد برنامه‌ها را از خود تلويزيون شروع كرديم ولي حالا بيشتر موضوعات به سمت معضلات اجتماعي و مسايل ديگر مي‌رود؛ تاكنون صحبت‌هايي درباره‌ي برخي آيتم‌ها از سوي مديران و مسؤولان مطرح شده ولي هشداري داده نشده است.

او در پاسخ به اينكه آيا سري جديد مجموعه «خنده بازار» كه هم اكنون در حال پخش است، تاكنون با انتقاداتي هم روبه‌رو بوده است؟ گفت: در اين سري از اين مجموعه كه در حال حاضر پخش مي‌شود، هيچ انتقادي وجود نداشته است، طي هفته گذشته از طريق همكاران به گوش من رسيد كه آقاي فريدون جيراني از پخش اين برنامه ناراحت شده و شكايت كرده است ولي زماني كه پيگيري شديم، متوجه شديم شايعه‌اي بيش نبوده و يك عده مي‌خواستند جوسازي كنند.

وي اضافه كرد: به هر حال در برنامه‌هاي طنزي مثل «خنده‌بازار» هميشه عليه ما جوسازي مي‌كنند و نمي‌دانند كه در بسياري از مواقع اين جوسازي‌ها به نفع ماست و به نوعي برايمان تبليغ مي‌كنند و در نتيجه آمار مخاطبانمان بالاتر مي‌رود.

شب خيز در پايان به ايسنا گفت: به عنوان مثال در آيتم «نود» كه سري گذشته شخص علي دايي مطرح شد، بلافاصله با شروع شدن اين آيتم يك مرتبه همه چيز منفجر شد و آمار مخاطبان اين برنامه افزايش پيدا كرد؛ به قول آقاي عليرضا خمسه كه در جلسه نقدي درباره‌ي برنامه «خنده‌بازار» صحبت مي‌كرد، پاشنه‌ي «خنده‌بازار» را علي دايي بالا كشيد و او بود كه باعث شد پا به طور كامل به داخل كفش برود و اين مجموعه بيشتر مورد توجه قرار بگيرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------