آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

حامد کمیلی در نقش شهید علم الهدی+عکس



بیوگرافی حامد کمیلی , زندگینامه شهید علم الهدی
حامد کمیلی بازیگر پُر حرف و حدیث سینمای ایران با ایفای نقش «شهید امیرحسین علم الهدی» در فیلم «زیباتر از زندگی» امسال در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
به گزارش شبکه ایران و به نقل از «سینماپرس» حامد کمیلی بازیگر پُر حرف و حدیث سینمای ایران با ایفای نقش «شهید امیرحسین علم الهدی» در فیلم «زیباتر از زندگی» امسال در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. حضور این بازیگر در این فیلم در شرایطی صورت گرفته که دست اندرکاران این اثر سینمایی اعلام کرده اند به زودی با برگزاری نشستی خبری، درخصوص دلایل حضور این بازیگر در این نقش به رسانه ها توضیح خواهند داد.
فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی «سید سعید سید زاده» فرم شرکت در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را پر کرده و در حال حاضر در مرحله صداگذاری است. این فیلم سینمایی داستان مقطعی از زندگی شهید علم الهدی و رزمندگانی را روایت می کند که در عملیات نصر حضور داشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند.
هرچند در شرایط کنونی سینما، بسیاری از فیلم های سینمایی در ژانرهای مختلف و به خصوص در ژانر جنگی به دلیل کسری بودجه در حوزه سینما یا شروع نشده و یا نیمه کاره مانده، اما این فیلم سینمایی توانسته در مدت زمانی چند ماهه و در سکوت خبری فیلم برداری شود و در حال حاضر نیز آخرین مراحل پس تولید خود را به پایان می رساند.
طی آخرین تماس تلفنی که با انسیه شاه حسینی کارگردان این فیلم سینمایی داشتیم، خواستیم تا در رابطه با حضور حامد کمیلی در نقش شهید علم الهدی و با توجه به اینکه معمولا برای به تصویر کشیدن شهدای هشت سال دفاع مقدس از بازیگران غیر چهره استفاده می شود، توضیح دهد، وی این سوال را بسیار خوب ارزیابی کرده و اعلام کرد به زودی نشست خبری برای توضیح این مسئله و تمامی سوالات پیش آمده در رابطه با فیلم خواهد داد.
حامد کمیلی از بازیگران جوانی است که ایفای نقش «ابلیس» در سریال «اغما» باعث شهرت وی شد. وی در سال های اخیر در فیلم های تجاری فراوانی همچون: اخلاقتو خوب کن، پایان نامه،هرچی خدا بخواهد، دردسربزرگ،طلاق به سبک ایرانی،دلقک ها،پرستوهای عاشق، پنجاه کیلو آلبالو،شکلات داغ، دو خواهر، تردید و... حضور داشته است. او این روزها در حال ایفای نقش در سریالی به نام «پروانه» است که در دهه فجر نمایش داده خواهد شد. مشخص نیست آیا مخاطبان سینما می توانند این چهره سینمای تجاری را در نقش یک شهید بپذیرند و با او ارتباط برقرار کنند یا ممکن است این مساله واکنش هایی را به دنبال داشته باشد..... / منبع : شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------