آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

لیدی گاگا ذاتا" یک کولی است !



 

لیدی گاگا ذاتا

 

این خواننده مشهور و موفق که هنوز خانه ای برای خود نخریده است ، قبول دارد که هنوز هم آواره و خانه بدوش است و از نظر او خریدن خانه هدر دادن پول است زیرا او اکثر اوقات برای برگزار کردن کنسرت در نقاط مختلف جهان در سفر است.

 

او گفت:"من خیلی شبیه کولی های دوره گرد هستم زیرا نمی توانم برای مدت زیادی در یک جای ثابت اقامت کنم . به نظر من خریدن خانه هدر دادن پول است زیرا من دوست دارم دائما" در جاده ها و در سفر باشم.

اگرچه من یک خواننده پاپ هستم و به نظر می رسد که معامله یک خانه اصلا" برای من مهم و قابل توجه نیست اما هرچه که هستم انجام چنین معامله ای و پرداخت چنین مبلغی هنوز هم برای من خیلی زیاد به نظر می رسد. برای خرید خانه پول زیادی باید پرداخت کنم."

البته فقط خریدن خانه نیست که این خواننده ۲۵ساله را نگران می کند بلکه پرداخت مالیات نیز از نظر او هدر دادن پول است و او را نگران می کند. پرداخت این همه پول برای مالیات او را متعجب می کند.

او گفت:" وقتی که من برگه ها و چک مربوط به پرداخت مالیات امسال را امضاء می کردم ، می خندیدم . در واقع همه ما می خندیدیم زیرا من باید پول بسیار زیادی به اداره مالیات پرداخت می کردم . هدر دادن آن همه پول برای مالیات واقعا" باور کردنی نبود.".... / پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------