لیلا اوتادی با شلوار لی در نقش شیطان!+ عکس



لیلا اوتادی,عکس لیلا اوتادی,اخبار هنری

 

حمید اعتباریان از انتخاب لیلا اوتادی برای بازی در فیلم «شیطان شلوار لی می‌پوشد» و مذاکره با فرزاد موتمن برای کارگردانی این فیلم خبر داد.

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد» با بیان این خبرافزود: «اوتادی قرار است در این فیلم در نقش شیطان بازی کند. هنوز نقش مقابل این بازیگر مشخص نیست.»

او ادامه داد: «نام این فیلم تغییراتی اندک خواهد داشت و احتمالا تا یک ماه و نیم دیگر این فیلم را کلید خواهیم زد. طرح این فیلم را به پیمان عباسی دادم و این نویسنده فیلمنامه آن را بازنویسی کرده است.»

 

اعتباریان در مورد بازیگران این فیلم توضیح داد: فیلم «شیطان شلوار لی می‌پوشد» شش بازیگر اصلی خواهد داشت. تصمیم دارم در این فیلم هم از بازیگران چهره و هم بازیگران تازه کار استفاده کنم.»

 

تهیه‌کننده «سن پطرزبورگ» افزود: «این فیلم در ژانر طنز و کمدی است و با بیان مسائل اجتماعی در شکلی جدید فضایی تازه را به تصویر می‌کشد.»

 

او خاطرنشان کرد: «چند گزینه برای کارگردانی این فیلم در نظر دارم و به دنبال کارگردانی برای این فیلم هستم که بتواند به فضای فیلم نزدیک شود. در همین زمینه فرزاد موتمن صحبت‌هایی داشته‌ام، اما هنوز حضور ایشان به عنوان کارگردان این فیلم قطعی نشده است.»

 

اعتباریان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به مشکلات به وجود آمده برای فیلم «گشت ارشاد» واهمه‌ای برای ساخت فیلم اخیر خود ندارید، تصریح کرد: «ما خطر قرمز‌ها را می‌شناسیم، پس واهمه‌ای از ساخت فیلم نداریم.»

 

«شیطان شلوار لی می‌پوشد» داستان مردی است که می‌خواهد خودکشی کند و شیطان در نقش یک زن از او درخواست می‌کند شش آرزو کند تا در پایان روحش را به او هدیه کند. در واقع این فیلم اشاره‌ای کوچک به شیطنت‌های شیطان دارد.

 

اعتباریان تهیه‌کننده فیلم‌های «سنگ، کاغذ، قیچی»، «لبه پرتگاه»، «ستاره‌ها (جلد 1: ستاره می‌شود)، «ستاره‌ها (جلد 3: ستاره بود) و «شام عروسی» است.

 

منبع:بهگر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------