آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زندگی ستاره اسکندری در کویر+عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر فیلم ناخواسته,نقش ستاره اسکندری در فیلم ناخواسته

 

اخبار فرهنگی - زندگی ستاره اسکندری در کویر+عکس

ستاره اسکندری با امضای قرارداد به گروه تولید فیلم سینمایی«ناخواسته» پیوست. او در این فیلم به نقش یک زن روستایی که در کویر زندگی می کند بازی دارد.

ستاره اسکندری هم به فیلم سینمایی«ناخواسته» پیوست. ستاره اسکندری با امضای قرارداد به گروه تولید فیلم سینمایی«ناخواسته» پیوست.این بازیگر که اخیرا با سریال «همه بچه های ما»(تاجبخش فناییان) روی آنتن شبکه دو بود، به تازگی جلوی دوربین رفته و حدود یک هفته بازی خواهد داشت.

او در این فیلم به نقش یک زن روستایی که در کویر زندگی می کند بازی دارد.به گفته برزو نیک نژاد کارگردان فیلم،نقش ستاره اسکندری مکمل نقشهای زن این فیلم است و حضور او به نوعی روایت را تکمیل می کند.

فیلم سینمایی «ناخواسته»به عنوان نخستین فیلم برزو نیک نژاد از اوایل آبان ماه امسال در قم کلید خورد و سپس گروه در کاشان، نائین و انارک،روستای گرمه و ... به فیلمبرداری پرداختند.این روزها نیز کار تولید در خور و بیابانک پیگیری می‌شود.مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سید زاده و فرهاد قائمیان بازیگران این فیلم هستند و بزودی یک بازیگر شاخص مرد نیز به گروه خواهد پیوست.بازی مهتاب کرامتی و مهدی فقیه در این فیلم به پایان رسیده و سکانسهای فرهاد قائمیان نیز به تازگی فیلمبرداری شده است.طبق برنامه ریزیها فیلمبرداری این فیلم طی این هفته یا اوایل هفته آینده به پایان خواهد رسید.محمد حسین لطیفی تدوین همزمان فیلم را انجام می دهد و طی روزهای آینده نیز آهنگساز پروژه انتخاب می شود تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر فیلم ناخواسته,نقش ستاره اسکندری در فیلم ناخواسته


این فیلم یک اثر جاده ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد. سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را در اختیار رسانه ها قرار داده‌اند: هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.


تهیه‌کنندگی فیلم «ناخواسته» را محمد حسین لطیفی و سید امید سید زاده بر عهده دارند. برزو نیک نژاد سالها به عنوان دستیار کارگردان با چهره های مطرحی چون ابراهیم فروزش، سعید سلطانی، محمد حسین لطیفی و سیروس مقدم همکاری داشته است.


سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی،طراح صحنه و لباس : محسن نصرالهی،صدابردار : علیرضا غفاری نژاد،طراح گریم : ایمان امیدواری،مدیر تولید : مهدی چراغی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : احسان سجادی حسینی،مدیر روابط عمومی:هادی داداشی،مدیر تدارکات:آرش صالحی،دستیار اول فیلمبردار: مصطفی سیفری ،منشی صحنه : محمد حسین گل فشان،عکاس : محمد بدرلو،گروه فیلمبرداری : امید رخ افروز،هادی منوچهر پناه،کیوان عبداللهی ارجمند،مهرداد کاظمی، احمد صادقیان،دستیار دوم کارگردان:نوید صلاحی،گروه صحنه و لباس : جواد فاضلی،جواد داودی،سامره جوانمرد،دستیار صدا:علی قاسمی ،گروه گریم : میثم قراگوزلو، سمانه مرادیان،گروه تدارکات : محمدرضا آهی، ابوالفضل لطفی،حامد آزادی،محمدرضا حق گو.

 

اخبار فرهنگی - شبکه ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------