آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

با دفتر کار رابرت دنیرو آشنا شوید!



بیست و هفت سال از روزی که رابرت دنیرو از جین رزنتال خواست لس آنجلس و جایگاه کاری خود به عنوان یکی از مدیران اجرایی شرکت دیزنی را رها کند و بیاید با او کار کند، گذشته است.

«می‌خواهی چه کار کنی؟ تا آخر عمرت می‌خواهی مدیر یک شرکت باشی؟» رابرت دنیرو این حرف را در اولین دیدار خود با جین رزنتال که با هماهنگی مارتین اسکورسیزی سر صحنه فیلم "فرار در نیمه‌شب" انجام شد، به او گفت. از آن زمان تاکنون دنیرو و رزنتال یک رابطه کاری قوی دارند.

تنها یک دیوار بین اتاق‌های آنها در بالاترین طبقه ساختمان هشت طبقه مرکز فیلم ترایبکا در نیویورک فاصله است. (هاروی واینستین در طبقه سوم کار می‌کند و استیون اسپیلبرگ طبقه چهارم را اجاره کرده است.)

محل کار دنیرو – که مملو از یادگاری‌های حدود پنج دهه حضور در دنیای سینماست – جایی است که او در آن تماس‌های کاری می‌گیرد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,رابرت دنیرو

 
دنیرو در حضور رزنتال، به شوخی از دست و پنجه نرم کردن با اینترنت می‌گوید: واقعا کاری به وبسایت‌ها ندارم، مگر نیویورک تایمز که یکشنبه‌ها آن را می‌بینم.

رزنتال 58 ساله در ادامه می‌گوید: او لینک وبسایت‌ها را برایم می‌فرستد و ازم می‌پرسد، این را چطور باز کنم؟

رزنتال در دفتر کاری خود مجموعه ترایبکا را اداره می‌کند که جشنواره فیلم ترایبکا تنها یکی از فعالیت‌های آن است. این جشنواره در سال 2002 پس از حملات 11 سپتامبر، برای کمک به اقتصاد منهتن راه‌اندازی شد. جشنواره ترایبکا در 14 سال گذشته حدود پنج میلیون بازدیدکننده داشته و بیش از 900 میلیون دلار درآمدزایی کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رابرت دنیرو

 
این دوره جشنواره ترایبکا 15 تا 26 آوریل (26 فروردین تا 6 اردیبهشت) برگزار می‌شود. مستند "زنده از نیویورک!" درباره تاثیر فرهنگی و سیاسی برنامه تلویزیونی "ستردی نایت لایو / زنده شنبه شب‌ها" (SNL)، فیلم افتتاحیه جشنواره است. در عین حال، به مناسبت بیست و پنجمین سال نمایش فیلم "رفقای خوب" (1990) به کارگردانی اسکورسیزی با بازی دنیرو، یک نسخه جدید از این فیلم به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره ترایبکا انتخاب شده است.

جشنواره ترایبکا با روبرو شدن با چالش‌های جدید و کندوکاو در تازه‌ترین تجربه‌ها در حوزه تکنولوژی و داستان‌گویی، ماموریت آغازین خود را با موفقیت انجام داده است. مجموعه "گفت‌وگو با کارگردان" جشنواره چهره‌های مطرحی چون جرج لوکاس، کریستوفر نولان، بنت میلر، براد برد و کری فوکوناگا را جلب کرده و جدا از اینکه امسال 101 فیلم بلند داستانی در ترایبکا روی پرده می‌رود، از چهره‌های نمادین فرهنگ پاپ چون فرانک سیناترا نیز تجلیل خواهد شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رابرت دنیرو

 
رزنتال این روزها کاملا درگیر شرکت "ترایبکا پروداکشنز" هم هست. از فیلم‌های تولید این شرکت در سال‌های گذشته می‌توان به مجموعه کمدی "ملاقات با والدین"، فیلم‌های "این را تحلیل کن" و "آن را تحلیل کن" و اخیرا فیلم "شبان خوب" اشاره کرد که دنیرو در تولید تمام آنها نقش داشته است. "ترایبکا پروداکشنز" این روزها پا به حوزه تلویزیون گذاشته آوا دوورنی کارگردان فیلم "سلما" اپیزود اول سریال "برای عدالت" را برای شرکت کارگردانی کرده است.

البته دنیرو 71 ساله خود را در دفترش کارش زندانی نمی‌کند و تعدادی از قرارهای کاری را در رستوران‌های بی‌شمار خود می‌گذارد.

هرچند دنیرو یک امپراتوری جهانی دارد، اما خودش می‌گوید هیچ جا برایش نیویورک سیتی نمی‌شود. "زندگی خیابانی در نیویورک را دوست دارم. فصل‌ها را هم دوست دارم، هرچند بعضی وقت‌ها ناراحت‌کننده هستند."

 

اخبار فرهنگی - هنرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------