عذرخواهی یک مجری تلویزیون از روحانی



اخبار , اخبار فرهنگی,عذرخواهی علی ضیا از روحانی

اخبار فرهنگی - عذرخواهی یک مجری تلویزیون از روحانی

علی ضیا مجری برنامه تلویزیونی «ویتامین۳» از رئیس جمهور به خاطر صحبت‌هایش در این برنامه عذرخواهی کرد.

علی ضیا روز گذشته در برنامه «ویتامین۳» به خاطر توفیقات تیم مذاکره کننده تشکر کرده بود، اما برخی از صحبت‌هایش در این باره به کنایه تعبیر شد. به همین دلیل او امروز از رئیس جمهور به دلیل سوء برداشت صحبت‌هایش عذرخواهی کرد.

علی ضیا در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «یاد گرفتیم که بزرگی آدم‌ها با سه چیز، سلام، تشکر و معذرت خواهی گره خورده است. در تمام مدت حضورم در رسانه​ها، با خوشی مردم سرزمینم شاد بودم و از نارحتیشان، غمگین شدم و مثل همه بابت اتفاق خوشایند توافقات تیم مذاکره کننده خوشحال شدم.»

او ادامه داد: «متاسفانه برخی ازحرف‌های من دربرنامه روز گذشته به غلط برداشت شد و بسیاری را دچار سو تفاهم کرد. از مردم کشورم که قدردان مسئولان کشورشان هستند، عذر خواهی می‌کنم. البته از رئیس جمهور کشورم هم عذر خواهی می‌کنم و قدردان زحماتش هستم . همچنین از آقای ظریف که قطعا تلاش‌های فوق العاده‌ای انجام دادند تشکر می​کنم و بابت سو تفاهم اتفاق افتاده از همه عذر خواهی می‌کنم.»

گفتنی است او دیروز با اشاره به اینکه قرار نبوده در مسائل سیاسی اظهار نظر کند، گفته بود اما با وجود دستاوردهای تیم هسته​ای دیگر نمی توانم بگویم «به من چه!» البته دقایقی بعد که مشغول تشریح دستاوردهای مثبت مذاکرات ژنو بود، ادامه داد: «البته هنوز با فرانسه رابطه خوبی نداریم، که خب به من چه!»
اخبار فرهنگی _ خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------