«زعفرانی» سریال نوروز شبکه دو شد



اخبار , اخبار فرهنگی, سریال زعفرانی

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از نگارش سریالی طنز با عنوان «ز‌عفرانی» برای ایام نوروز امسال خبر داد.

مسعود صباح درباره‌ی سریال‌های جدید این شبکه که قرار است پس از پایان سریال در حال پخش «کیمیا»، در نوبت تولید و پخش قرار بگیرند، توضیح داد: سریال «کیمیا» تقریبا تا پایان بهمن ماه سال جاری روی آنتن شبکه دو خواهد ماند، بر این اساس برنامه‌ریزی ما برای نوروز 95 است و تا پایان سال سریال جدیدی نخواهیم داشت. ما برای ایام نوروز سریالی با عنوان «زعفرانی» را انتخاب کردیم که اکنون متن این سریال توسط حامد محمدی در حال نگارش است تا اصلاحات لازم انجام شود.

 

همچنین ایرج محمدی قرار است تهیه‌کنندگی این سریال کمدی را بر عهده داشته باشد و برای انتخاب کارگردان این مجموعه فعلا منتظر کامل شدن متن‌ها هستیم. امیدواریم متن‌ سریال به سرانجام خوبی برسد. سریال نوروز 95 شبکه دو که فعلا «زعفرانی» نام دارد قرار است در 15 قسمت تولید شود. «زعفرانی» یک کمدی خانوادگی است.

 

وی سپس اعلام کرد: همچنین سریال دیگری با نام موقت «هشت و نیم دقیقه» برای پخش از شبکه دو سیما در دست نگارش داریم که آخرین مراحل اصلاحاتش را طی می‌کند و پیش‌بینی‌مان این است که اگر فیلمنامه این کار کامل شود، بتوانیم تا پایان امسال این مجموعه را تولید کنیم اما پخش آن به سال 95 موکول می‌شود. «هشت و نیم دقیقه» یک ملودرام خانوادگی است که به نویسندگی علی دادرس و آزیتا ایرایی در حال نگارش است. تهیه‌کنندگی این مجموعه را بهروز مفید بر عهده خواهد داشت و برای کارگردانی آن با آقای اسماعیل فلاح‌پور مذاکراتی انجام شده است. به احتمال زیاد پس از آماده‌سازی فیلمنامه و طی مراحل تصویب، این سریال تا پایان سال به تولید می‌رسد.

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در ادامه خبر داد: چند کار دیگر نیز در قالب سریال برای شبکه دو سیما در دست داریم که می‌شود راجع به آن‌ها هم صحبت کرد. علاوه بر کارهایی که معرفی کردم، چهار سریال در حال نگارش دیگر داریم. «تیغ و ترنج» به نویسندگی محمدرضا احمدی پیشکوهی، «سال‌های فراموشی» به نویسندگی زهرا پارسایی‌فر، «این دو» به نویسندگی علی طالب‌آبادی و «الفبای معجزه‌گر» به نویسندگی امرالله احمدجو از جمله مجموعه‌های در حال نگارش شبکه دوم هستند.

 

صباح سپس یادآور شد: در حال حاضر تصمیمی که در شبکه دو گرفتیم، تاکید بر روی فیلمنامه‌های پر تعداد است. به نظرم در حال حاضر تمرکز و تأکید بر فرایند نگارش فیلمنامه یک اصل مهم و کارساز است. به عنوان مثال زمانی که ما سریال «کیمیا» را شروع کردیم، فیلمنامه‌هایمان به تعداد قابل قبولی رسیده بود، بنابراین با این اتفاق قطعا می‌شود برآورد دقیق‌تری از کارها داشته باشیم. در حال حاضر هم تمرکزمان را روی سفارش متن‌ها گذاشته‌ایم. از طرفی دیگر بهره‌گیری از استعدادهایی که در حوزه‌ نگارش فعالیت‌های خوبی داشتند، در دستور کارمان است و به فکر جذب آنها هستیم.

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در پایان تأکید کرد: همچنین یکی از اهداف ما این است که نیروهای مستعد جدید به تلویزیون تزریق شوند. مطمئنا اعتماد و هدایت نویسندگان مستعد و وقتی که برایشان صرف می‌کنیم، خروجی خوبی خواهد داشت و اگر ما بتوانیم به متن‌های قابل قبولی برسیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------