از مسابقه استعدادیابی شهاب حسینی چه می‌دانیم؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,شهاب حسینی

 

در حالی که این روزها مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از شبکه سه در حال پخش است، خبرها حاکی از آن است که یک مسابقه استعدادیابی جدید در راه است که در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

در دو روز گذشته تیزر تبلیغاتی یک مسابقه استعدادیابی به نام «شگفت‌انگیزان» در فضای مجازی منتشر شد که به افراد مستعد نوید فرصتی برای پرورش استعدادشان را می‌دهد. ظاهرا قرار است تعدادی از افراد سرشناس، متخصص و باتجربه، به جوانان مستعد ایرانی آموزش دهند و آن‌ها را برای رقابت با یکدیگر و انتخاب بهترین‌ها آماده کنند. افراد مستعد در رشته‌های هنری مانند موسیقی، سینما و هنرهای مربوط به آن مانند کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه‌نویسی، تدوین یا حتی رشته‌های ورزشی، شانس حضور در این رقابت را دارند. نکته جذاب این مدرسه مجازی، سلبریتی‌های حاضر در آن است.

 

شهاب حسینی تنها چهره‌ای است که در تیزر تبلیغاتی آکادمی «شگفت‌انگیزان» دیده می‌شود و تا این لحظه تنها چهره‌ای است که حضورش در «شگفت‌انگیزان» تأیید شده است اما به نظر می‌رسد چهره‌هایی مانند فاطمه معتمد آریا، رامبد جوان، نگار جواهریان و مانی حقیقی هم در مدرسه مجازی «شگفت‌انگیزان» حضور دارند. اگرچه همچنان مشخص نیست این چهره‌ها در مقام داور در این مسابقه حضور دارند یا مربی جوانان مستعد برنامه هستند.

 

از آن جایی که رد پای اپلیکیشن روبیکا به وضوح در این برنامه دیده می‌شود و احتمالاً این اپلیکیشن حامی مالی «شگفت‌انگیزان» است، می‌توان انتظار داشت این مسابقه از طریق این اپلیکیشن دیده شود.

 

 

 خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------