رکورد طولانی‌ترین سریال تاریخ شکسته می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, طولانی‌ترین سریال
سریال «نظم و قانون» قرار است طولانی‌ترین سریال زنده در تاریخ تلویزیونی شود.

سریال «نظم و قانون» با فصل ۲۱ به شبکه ان‌بی‌سی بازمی‌گردد. سریال «نظم و قانون» قرار است طولانی‌ترین سریال زنده در تاریخ تلویزیونی شود.

 

به گزارش مهر، شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرده قصد دارد فصل ۲۱ این سریال را بسازد. به این ترتیب سریال «SVU» از همین شبکه و سریال وسترن «دود اسلحه» شبکه سی‌بی‌اس که با ۲۰ فصل تاکنون عنوان طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را با «نظم و قانون» به صورت مشترک در اختیار داشتند، جایگاه خود را از دست خواهند داد.

 

با این حال «سیمپسون‌ها» هنوز طولانی‌ترین سریال همه تاریخ خواهد ماند که البته انیمیشن است نه سریال زنده.

 

سریال «نظم و قانون» که نخستین بار در سال ۱۹۹۹ با بازی میراسکا هارگیتای روی آنتن رفت درباره واحد قربانیان ویژه در دپارتمان پلیس نیویورک است که یک گروه خاص از کارآگاهان برای تحقیق درباره جنایت‌های جنسی، کودک آزاری و خشونت‌های خانگی در این شهر است.

 

این سریال که توسط دیک ولف ساخته شده هر فصل از حضور بازیگران و ستاره‌های مهمان نیز بهره برده است و از خشونت‌های پنهان در لایه‌های زیرین جامعه پرده برمی‌دارد.

 

میراسکا هارگیتای اکنون برای سومین دهه به عنوان بازیگر اصلی این سریال برمی‌گردد. وی سال ۲۰۱۱، برای ششمین بار نامزد جایزه امی بهترین بازیگر شد. او سال ۲۰۰۶ برنده این جایزه شده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------