تغییر بزرگ بازیگر زن پس از بازی در یک سریال تلویزیونی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال تلویزیونی
ژاله کاظمی معتقد است زنان در سریال «در میان خاکستر» پشت مردان ایستاده بودند و همراه آنان از شهر دفاع می‌کردند؛ با بازی در این سریال خط فکری‌ام تغییر کرد.

 به  گزارش تسنیم؛ژاله کاظمی یکی از بازیگران "در میان خاکستر" است؛ او در این سریال نقش «زائره» همسر صاحب عبودزاده دوست و همرزم شهید آلبوغبیش را بر عهده داشت. کاظمی اعتقاد دارد که زنان در این مجموعه تلویزیونی پشت مردان ایستاده بودند و همراه آنان از شهر دفاع می‌کردند. او همچنین می گوید که با بازی در این سریال، خط فکری‌اش به عنوان یک هنرمند تغییر کرده است و دوست دارد کارهایی را در کارنامه هنری‌اش داشته باشد که به نوعی با اعتقاداتش ارتباط پیدا کند.

 

بخشی از گفتگو با این بازیگر را بخوانید.

 

* در برخی سریال‌ها و فیلم‌های دفاع‌مقدسی زنان نقش کمرنگی دارند اما در سریال "در میان خاکستر" این چنین نیست...

به نکته خوبی اشاره کردید. زنان در این سریال پشت مردان ایستاده بودند و با آنان از شهر دفاع می‌کردند. کارگردان هم به خوبی به این موضوع پرداخته بود.

 

* بازی در این سریال چه جایگاهی در کارنامه هنری‌تان دارد؟

اولاً که بچه‌های گروه خیلی حرفه‌ای بودند و من بین آنها کمترین بودم. با بازی در این سریال خط فکری‌ام به عنوان یک هنرمند تغییر کرد و بعد از "در میان خاکستر" در فیلم "به وقت شام" ابراهیم حاتمی‌کیا بازی کردم. بازی در این سریال برایم جایگاه با اهمیتی دارد و دوست دارم کارهایی را در کارنامه‌ام داشته باشم که به نوعی به اعتقاداتم مرتبط باشد.

 

* از مخاطبان سریال چه بازخوردی گرفتید؟

شغل من معلمی است و زمان پخش سریال شاگردانم سؤال می‌کردند که آیا واقعاً این سریال بر اساس واقعیت است؟ چون در رده سنی دبیرستان‌اند و دوران جنگ را ندیده‌اند خیلی برایشان جذاب بود. از دیگران نیز بازخوردهای خوبی گرفتم و نقشم به خاطر قصه جذاب سریال دیده شد. برخی از همکاران هم خیلی لطف داشتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------